.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Voimakortti Tyhjyys



Polullani ihmeelliset kukat
Kaukaisuudessa kuulen kutsun

 Voin tuntea tuoksun
löydän luokseen

Sydämeni kukat
minua varten luotu


Tänään sanat ovat kadonneet minulta. Joskus on oltava tyhjyyttä, paikka jota ei saa täytetyksi vaikka kuinka yrittäisi. Silloin on parasta hyväksyä se sellaisenaan. Antaa kaiken olla vain.


2 kommenttia:

  1. On tärkeää levätä hetki. Olen usein huomannut, että jos esim. maalaamisessa on pitkäkin tauko, sinä aikana kehittyy enemmän kuin tehdessään. Ole siis huoleti, kohta tulee uutta ja entistä parempaa tekstiä. Tai mistä sitä tietää, mitä tulee. Otat vaikka siveltimen käteen ulkona ateljeessasi.

    Sitä tulin kertomaan, että olen huomannut, että jos esittää toiveen, jonkun ajan päästä se toteutuu. Näin on tapahtunut monta kertaa. Runokirjani löytää siis luoksesi ennemmin tai myöhemmin. Jännittävää. Hyvää pyhää sinulle :-)

    VastaaPoista
  2. Aivan niin, Uuna, olen myös huomannut olevani usein kuin aaltoliikkeessä. Sivellin ja ulkoateljee viehättää ajatuksena tosi paljon...lämpimällä ilmalla voisin kokeilla mitä tapahtuu - kiitos, kun muistutit. Olin jo unohtanut miten ihanaa on maalata ulkona :)

    Uskon ihan samoin, että kummasti se vaan jossain tulee vastaan asia jota odottaa tapahtuvaksi - hih - kerron kyllä kun se tapahtuu!

    VastaaPoista