.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Voimakortti Loppuelämäni ensimmäinen aamu


Tänään olen loppuelämäni ensimmäisessä aamussa. Näin voisin olla jokaisena aamuna. Näin voisin aloittaa jokaisen tunnin. Sitten voisin kokeilla jokaista minuuttia. Entä jokainen sekunti? Loppuelämäni alku?


Ensimmäisessä aamussani
maistan veden
tunnen tuulen
ruoho tuoksuu
kuulen lintujen laulun
erotan mustarastaan

Ensimmäisessä tunnissani
en etsi mitään
silti löydän kaiken

Ensimmäisessä minuutissani
olen minä
kelpaan muille
he kelpaavat minulle

Ensimmäisessä sekunnissani
olen läsnä
tässä elämässäni

Elän


2 kommenttia: