.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

maanantai 18. maaliskuuta 2013

KukkaChakra voimakorteista & kursseista


Tämä messujen jälkeinen päivä on mennyt toipuessa, joten nettipuoti ei vielä saa KukkaChakra voimakortteja myytäväksi. Ehkä huomenna työpäivän jälkeen olen taas vauhdissa. RunoTalon nettisivulla on linkki, josta voi ladata ja tulostaa KukkaChakra voimakorteille tekemäni oppaan. Messuilla KukkaChakra voimakortteja minulta ostivat energiahoitajat, jotka haluavat käyttää kortteja hoitojen tukena. 


Aarrekarttamaailmaan laitoin tämän Sallamarin tekemän aarrekarttakurssi tehtävän kuvan. Tämä kuva liittyy aarrekarttakurssin kolmanteen tehtävään, jossa selvitetään mitä oikeasti haluaa ja tarvitsee. Aarrekarttakurssin voit tilata nettipuodista.


Olen saanut useita ihania viestejä sekä voimakurssiin että aarrekarttakurssiin liittyen. Tuntuu, että kun lähtee polulle kohti unelmiaan niin ne todellakin alkavat toteutua ihmeellisesti. On ilahduttavaa ja innostavaa saada olla mukana seuraamassa unelmien toteutumista.

Seuraava Voimakurssi alkaa toukokuussa ja voit ilmoittautua mukaan nettipuodissa. 

Tässä vielä lopuksi meille jokaiselle sopiva voimakortti:






2 kommenttia:

  1. Hieno blogi ja projekti sinulla, onneksi olkoon! Ihmettelen miten minulla on hyvin samankaltaiset asiat mielessä, tosin oma projektini on vasta ihan alkukuopissaan. Blogisi antaa minulle voimaa sen toteuttamiseen;KIITOS!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minun unelmani on se, että kaikki saisivat toteuttaa omia unelmiaan, joten olen todella iloinen jos löydät täältä voimaa toteuttamiseen :) Poikkesin blogissasi ja sain ihastella monia mukavia tunnelmakuvia - kiitos niistä sinulle <3

      Poista