.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 12. maaliskuuta 2013

Älä yhtään vähättele itseäsi!
























Olen kirjoittanut inspiraatio kirjaa itselleni pari vuotta sitten. Inspiraatio kirja on omistettu kaikelle mahdolliselle mitä mielessäni milloinkin virtaa. Löydän kirjasta unelmia ja sisustussuunnitelmia sievästi sekaisin. Kaiken tekstin joukossa erotan helmiä, sellaisia mietteitä, jotka saavat minut hämmästelemään itseäni. Mitä minun sisimpäni oikeasti puhuu ja tietää tulevasta? Tiedostamattani olen kirjoittanut asioita, jotka nyt tuntuvat selviltä ja toteutuneilta. Jonain päivänä julkaisen varmasti kirjoituksiani sellaisenaan, sillä niin hauskoja ja osuvia ne ovat kun tietää ja vertaa siihen mitä minulle kuuluu nykyään.

Inspiraatio kirjassani oli myös lause, joka on tässä otsikkona. Sen oli todennut minulle blogiystäväni Leena Lumi viestissään. Olin tallettanut Leenan viisaan voimaa antavan lauseen itselleni. Voimakortissa olevan ajatuksen olin kirjoittanut heti Leenan viestin perään. Minussa oli herännyt ajatus, joka on tärkeä. Kiitos Leena Lumi!

Uskon, että millään muulla ei lopulta ole merkitystä. Tärkeintä on rakastaa ja arvostaa itseään. Muista arvostaa itseäsi.

Älä yhtään vähättele itseäsi!





2 kommenttia: