.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Kuljen sydämeni opastamaan suuntaan






















Kuljen sydämeni opastamaan suuntaan


Tahdon kuunnella sydäntäni ja toimia sen ohjeiden mukaan. Olen varma, että siten pääsen suuntaan mikä on minulle paras mahdollinen. Uskon, että sama pätee sinuunkin. Uskaltaessasi luottaa siihen mitä sydämesi sanoo löydät oikean tien itsellesi ja pääset tekemään asioita joista nautit. 

Sydämeni kertoo minulle, että nettipuotini ei ole sellainen kuin pitäisi. Tunnen ahdistusta ja kiukkua joka kerta kun käytän puodin hallinointia. Nettipuoti oli minulle iso sijoitus aikanaan. Nyt minun on toimittava sen mukaan mitä tunteeni kertovat minulle nykyhetkessä. Sydämeni kuunteleminen on myös vaistooni luottamista, intuitiota. Mitä enemmän kuuntelen tuota ääntä, sitä paremmin opin erottamaan sen todelliset pyynnöt. 


Hain vahvistusta ja tarkennusta sydämeni viestille kirjasta, jonka löysin kirjastosta. Kirja on Netti mullistaa markkinoinnin. Kirjoittaja on Jari Juslén ja kustantaja Talentum. Suosittelen tätä kirjaa sinullekin, jos sinulla on yritys tai tahdot löytää uusia ajatuksia blogisi kirjoittamiseen.

Minulla on blogissa paljon asiaa RunoTalon tuotteista. RunoTalo on vahvasti osa elämääni, oma elämäntapani ja intohimoni. Blogissani on voimakortteihin ja läsnäoloon liittyviä ajatuksiani. Samaa asiaa viestivät myymäni tuotteetkin, sillä tahdon niiden avulla auttaa löytämään sitä minkä itse olen löytänyt. Läsnäolo on taito, jolla elämästä tulee helpompaa ja tasapainoisempaa. Nykyään löydän paljon iloa ja hyvää mieltä arkisista pienistä asioista. Koen, että pystyn kuulemaan omaa sisäistä ääntäni vahvemmin ja tekemään elämässäni hyviä ratkaisuja. 



Annan tälle blogille mahdollisuuden toimia nettipuotina. Ethän pelästy, sillä en tarkoita, että tämä blogi tulisi täyteen vilkkuvia valomainoksia ja bannereita. Ajatukseni on, että kaikki tuotteisiin liittyvä tieto on täällä ja myös tilaaminen on mahdollista suoraan täältä sähköpostitse. Aluksi myös nettipuoti on edelleen käytössä. 

Teen uusia parannuksia kokemuksieni ja saamani palautteen pohjalta.Toivon, että saisin palautetta myös juuri sinulta. Ihan kaikessa. Arvostan rehellistä mielipidettäsi. Se on arvokasta RunoTalon kehittämistyötä. Olen kiitollinen, jos annat aikaasi auttaaksesi. Vastapalveluksena tahdon kirjoittaa täällä asioista, jotka auttavat sinua arjessasi läsnäoloon ja sydämesi kuuntelemiseen. 


Tahtoisin tarjota  yhä tarkemmin sellaista sisältöä, jota täältä etsit. En usko, että etsit mainoksia tai tarjouksia. Kerro, jos olen väärässä. En pidä tarjousten tekemisestä, ne tuntuvat liian mainosmaisilta. Joka kerta mainostaessani olen pahoilla mielin jälkeenpäin. Se ei tunnu sydämessäni oikealta. Mietin vakituisia asiakkaita, jotka ovat tilanneet aiemmin ilman tarjoushintaa tai tarjousetua. Haluaisin antaa kaikille asiakkaille yhtä paljon hyötyä. Tein eilen tarjouksen puotiin, mutta poistan sen jo viikon kuluessa. Uskon, etten tule toistamaan enää vastaavia juttuja. Minun tapani toimia on oltava toisenlainen, sillä sydämeni ei usko tarjouksiin. Sydämeni uskoo hyviin tekoihin ja maailman parantamiseen pienillä teoilla. 

Tarvitsen hieman aikaa saadakseni tänne kaikki tarvittavat asiat nettipuotikokeilua varten. Olen innostunut tästä, joten pian alkaa varmasti jotain näkyä täällä. Nyt tämä tuntuuu hyvältä idealta. Minä ja minun sydämeni olemme sitä mieltä. 




Mitä sinun sydämesi kertoo sinulle tänään? Jos kuulet viestin niin ota rohkeasti askeleita siihen suuntaan. Aina tie ei ole suora, mutta välillä mutkillakin on tarkoituksensa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti