.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

torstai 10. tammikuuta 2013

Eläimet ja kasvit & sanaton yhteys



Minä kuuntelen Sinua


Olen kirjoittanut kukille ja eläimille puhumisesta ennenkin. Uskon, että lemmikkieläimillä on vahva parantava vaikutus meihin ihmisiin. Puhun koiralleni Pimulle päivittäin. Pimun kanssa voin parhaiten keskustella ilman puhetta. Silitellessäni Pimun pehmeää turkkia aamuisin syntyy välillemme sanaton yhteys. Rakkaus välillämme ei tarvitse sanoja vaan se välittyy ajatuksen, tunteen ja sydämen tasolla. Aika usein aamuhetken jälkeen pyyhin liikutuksen kyyneleitä poskiltani. Katsoessani lemmikkini silmiin voin nähdä ikuisen viisauden. Olen varma, että eläimet ovat meitä ihmisiä viisaampia.






Tämän rupikonnan olen tavannut kesäisin puutarhassani. Tunnen, että mielen tasolla on mahdollista kommunikoida pikkueläinten kanssa. Ehkä oletkin huomannut saman asian.

Eläinten kanssa keskustelun lisäksi juttelen kasveille. Näin talvella voin jutella sisäkasveille ja kesällä opettelen puutarhassani luonnon tapaa kommunikoida sanattomasti. Kyllä - minä olen myös puiden halailija. Sehän on selvä se. 






7 kommenttia:

  1. Minä höpisen kaikille eläimille. Linnuillekkin huutelen kun vien niille ruokaa että mamma täällä tulee, syömäääään :) ja ihanaahan on kun ne tulee siihen viereen eikä pelkää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa oikein hyvältä, varsinkin höpinä :) Linnut ovat ihmeellisiä olentoja <3

      Poista
  2. Ihania ajatuksia ja kiva löytyy sielunsisko, joka ajattelee asiasta samalla tavalla. Mulla on kissaani uskomaton yhteys. Juttelen sille ja usein kysymysten kohdalla naukaisee, kuin ymmrätäisi puhettani. Aistimme pelkästä katseesta toisiamme :) Oon myös kova höpöttelemään kisulleni ja monesti kisu tuleekin katsomaan kun leivon tai tiskaan. Omat jutut♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon ymmärtäväni hyvinkin mitä tarkoitat. On ihanaa saada elää eläinystävän matkassa joka päivä. Hymy ja lämmin halaus täältä kisulle <3

      Poista
  3. Eläimet ovat ihmisen parhaita kuuntelijoita ja todellisia ystäviä ♥♥ Ihanaa viikonloppua sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ovat ja ystävyys on aidointa, vilpittömintä mitä on olemassa >3 Kaunista viikonloppua toivon myös sinulle :)

      Poista
    2. Minulla on näköjään sydämestä jokin oma omituinen versio >3...tarkoitin laittaa näin <3 <3 <3

      Poista