.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

torstai 6. joulukuuta 2012

3 askelta itseesi





3 keinoa päästä lähemmäksi itseään, 
löytää sisimpänsä, päästä takaisin omalle polulle 
kohti unelmaa ja omaa elämäntehtävää.

On hiljennyttävä, hidastettava, 
että voisi kuulla oman sisimmän äänen,
sillä tuo ääni on usein hyvin hiljainen.




1) Meditaatio, mietiskely, hetki ilman ajatuksia 
2) Hetket luonnossa yksin kuunnellen, yhteys luontoon
 3) Oman elämäntehtävän tunnistaminen ja sen toteuttaminen





Olen ollut hieman eksyksissä omalta polultani. Onneksi tiedän miten löydän takaisin. Minun tarvitsee antaa itselleni aikaa kuunnella sisimpäni ääntä. Voin aloittaa heti tänään. Nämä asiat ovat helppoja toteuttaa ja tiedän, että ne antavat minulle paljon. Voit lähteä mukaani toteuttamaan näitä askeleita. 



1. Meditaatio tai hetki ilman ajatuksia


Etsin netistä itseäni inspiroivia ohjattuja meditaatioita ja sopivaa taustamusiikkia mietiskelylle. Päivittäinen mietiskely hiljaisuudessa on myös hyvä vaihtoehto. Minun on valittava sopiva hetki päivästä ja pidettävä siitä kiinni. Itselleni aamu on hyvä hiljainen aika. Tuntuu hyvältä valmistautua tulevaan päivään rauhassa. Voisin meditoida aamuisin. 10 minuuttia riittää minulle.







Olen kuunnellut tätä musiikkia usein aamuisin valmistautuessani lähtemään töihin. Voisin oikeasti pysähtyä kuuntelemaan tekemättä mitään. Minuun tämä musiikki tekee syvällisen vaikutuksen. Usein kyyneleet ilmestyvät kuin huomaamatta. Ihan kuin parantuisin sisäisesti. Huomenna lupaan pysähtyä aamulla kymmeneksi minuutiksi. Tässä riittäisi musiikkia pidempäänkin. 



2. Hiljaiset hetket luonnossa ja yhteys luontoon








Tämä tekemäni video metsälammella kertoo siitä minkä olen unohtanut. Tarvitsen läsnäolon hetkiä luonnossa. Kaipaan yhteyttä luontoon, sen voimaan, josta voin ammentaa tasapainoa itselleni. Aloitan huomenna. Lupaan, että vietän hetken, jossa olen yhteydessä luontoon. Kuuntelen sisimpääni luonnon kautta. Kuuntelen kiitollisena sen viisautta ja viestejä.



3. Oman elämäntehtävän tunnistaminen ja sen toteuttaminen





Ajattelen, että olemalla vahvemmin läsnä päivittäin voin alkaa erottaa selkeämmin oman sisäisen ääneni. Alan nähdä pieniä merkkejä, jotka vahvasti viestivät minulle sydämeni toiveita. Että en unohtaisi kaikkia merkkejä, minun on hyvä tehdä muistiinpanoja. 



Voin kerryttää sydämeni ja sieluni pääomaa 
kuuntelemalla sisimpääni ahkerammin. 
Voin kiillottaa sisimpääni kuin pientä loistavaa timanttia. 






Hiljaisten läsnäolon hetkien jälkeen olen lähempänä omaa todellista itseäni. Alan nähdä selkeämmin. Aion kirjoittaa voimakirjaani tärkeimmät oivallukset sisäiseltä matkaltani. Tämä matka on koko elämäni pituinen matka. Se ei pääty milloinkaan - onneksi. Sisäinen matka on syy elää tätä elämää täällä.


Hyviä ja vahvoja keinoja selvittää perusteellisesti ja inspiroivasti omia sisimmän toiveita ovat myös voimakurssi ja aarrekarttakurssi.


*

 aarrekarttakurssin opas
Voit aloittaa milloin tahansa.

*

Kulje oma spiraalipolkusi
 Spiraalipolun opas

*

Tuleeko sinulle jo voimakirje?
Ilmainen Voimakirje ilmestyy perjantaisin.




5 kommenttia:

  1. mä laitoin kurssin mun aarrekarttaan - katsotaan minne polku minut johtaan. kenties kohtaamme <3

    VastaaPoista
  2. Juurikin nuo samat asiat ovat isossa osassa ja merkityksellisiä elämässäni - hyvinvointini elementit, suunnannäyttäjät. Hiljaisuudessa voin kuulla sisäisen ääneni paremmin ja vaalia, hoitaa ja kasvattaa unelmiani, "katsella" ja nauttia lopputuloksesta, elää ajatuksissani toteutunutta unelmaani, vahvistaa ja kutsua sitä luokseni. Luonto rauhoittaa, voimaannuttaa, elvyttää ja eheyttää, tulen katseleminen lisää sisäistä voimaani, kirkastaa ajatuksiani hiljaisuuden ohella. Rauhoittumalla, hiljentymällä, meditoimalla voin karsia turhan, vahvistaa intuitiotani ja olla herkempi erilaisille merkeille ja unille, jotka myös ohjaavat askeleitani kohti unelmaani ja elämäntehtävääni.
    -Ulla-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ulla - niin kaunis kirjoitus. Juuri nyt tahdon antaa sanojesi soljua vapaina täällä, niin hyvin ne sopivat kaikkeen siihen mitä RunoTalokin ja minä tahdomme olla <3

      Poista
  3. Aarrekartta yleensä toimii, joten odotellaan <3

    VastaaPoista