.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

maanantai 5. syyskuuta 2016

Voimakortti Olen sydämessäni vapaa


voimakortti

ma 5.9.2016



OLEN SYDÄMESSÄNI VAPAA


Tässä hetkessä 
astelen kapeilla kujilla
 ja tunnen miten ahtaus 
tuoksuu tunkkaiselle

Tahtoisin tuntea niittyjen tuulten tuoksut 
haistaa avaruuden monet tuntemukset 
jotka saapuvat merituulien mukana 

nähdä lokkien kiitävän meren yllä 
ja tuntea miten olen yksi heistä 
sen pienen sinivalkoisen hetken 
kun sulka koskettaa veden pintaa 

silloin minä olen 
sydämessäni vapaa 
olemaan se kuka olen



Olla yhtä luonnon, musiikin tai minkä tahansa syvällisen kokemuksen kanssa - siinä hetkessä on mahdollista löytää läsnäolo ja vapaus olla oma itsensä. Sellaisessa hetkessä on hyvä olla. Silloin kelpaa olla sellaisenaan ilman rooleja ja naamioita. Siinä hetkessä olen hyvä juuri näin. 

Voin opetella kantamaan kauniita hetkiä mukana itsessäni. Voin säilyttää sen minkä hetkittäin tunnistan itsessäni. Rentoudun arkeeni ja elämääni kulkemalla luottavaisena kauniin hetken luoma vahva muisto sisimmässäni. 

Tänään tähän jatkoksi ehdotan Sisimmässäni kytee lämpöinen tuli >>



Päivän voimakortissa on ORVOKKEJA



 Voimaruno huominen

Tämän viikon voimaruno HUOMINEN jatkuu huomenna.




 tilaa ilmainen voimakirje

Joko sinulle tulee ilmainen voimakirje?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti