.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 6. syyskuuta 2016

Voimakortti Kuka olen todellisuudessa




voimakortti

ti 6.9.2016



KUKA OLEN TODELLISUUDESSA


Tunnen 
minä olen kulkenut jo kauan
 ahtaassa väylässä 
kenkäni kuluneet 
niin uutukaiset kuin puhtoiset
 ne voisivatkin olla
 en ole niitä uudistanut 
olen tyytynyt tähän osaani 
olla kulkija tällä pienellä planeetalla 
vaikka voisin kulkea ja lentää universumeissa

 kuulla 
nähdä 
haistaa 
niin paljon enemmän 
tuntea kaikilla aisteillani 
tuntea sydämelläni 
sen jokaisella solulla ja vastaanottimella 
kuka olen todellisuudessa


Ymmärrän olevani osa isompaa kokonaisuutta. Silloin elämäni ei voi milloinkaan tuntua hetkeäkään merkityksettömältä. Tärkein roolini on olla sellainen kuin olen todellisuudessa. Ajattelen, että olen palapelin palanen. Jokaisella palalla on oma paikkansa. Tässä isossa palapelissä, taideteoksessa on jokainen pala erilainen. Siksi minun on oltava oma ainutlaatuinen itseni, että sopisin omaan paikkaani kokonaisuudessa. Ilman minua taideteos ei tule valmiiksi. 

Etsin omaa ainutlaatuisuuttani ja tuon sitä enemmän esiin joka hetki. Olen täydellinen omana itsenäni, sopiva omaan tarkoitukseeni, paras mahdollinen osanen sellaisena kuin olen.

Välillä on mukava löytää täältä blogista vanhoja kirjoituksia, joissa viittaan entiseen tavaratalotyöhöni. Tuolloin nykyinen työni Runotalossa oli kaukaiselta tuntuva unelma. Toivon, että tästä matkasta voisi välittyä vahvistusta jokaiselle joka kamppailee vielä toisaalla odottaen unelmansa toteutumista. Sinnikkäästi yksi askel kerrallaan kohti unelmaa. Tänään: Ole pieni rohkea nainen >>



Päivän voimakortissa on MEHITÄHDEN KUKINTO



 Voimaruno huominen

Tämän viikon voimaruno HUOMINEN jatkuu huomenna.




 tilaa ilmainen voimakirje

Joko sinulle tulee ilmainen voimakirje?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti