.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 11. maaliskuuta 2016

Voimaruno & voimakortit vko 11: Sydämeni avain




SYDÄMENI AVAIN

voimaruno & voimakortit
vko 11 - 2016




Talletin sydämeni avaimen tänne jonnekin 
laitoin sen niin hyvään paikkaan
 että en muista enää missä se on

sydämeni avain
tärkein omaisuuteni
 tuon lukon takana
 joka odottaa edessäni

vain avain
on se joka puuttuu 
rajoittaa minua avaamasta
sydämeni ovia sepposen selälleen




 Että voisin ihastella
kaikkia rikkauksiani 
koskettaa sitä
mikä on oikeasti minun omaisuuttani 
ollut aina aikojen alusta

Avain

missä on minun sydämeni avain 
minne sen laitoin
minne sen voin kadottaa 

etsin

etsin


pengon kaikki laatikot ja salaisimmat lokerot 
mutta en löydä avaintani
nyt tähän hätään
 tähän hetkeen
jossa sitä niin tarvitsisin

Avaimeni

missä olet sydämeni avain

missä piileskelet minulta




Että voit sen tehdä minulle

hukkautua
 piiloutua
minulta
sydämesi parhaalta ystävältä
 rakkaimmalta joka olen sydämelleni 

Avain 

hitaasti alan uupua etsintään
 olen jo luovuttamassa
 mutta sitten jotain kurkistaa
nurkastaan
takaa piilostaan




Pienen pieni sydämeni
siellä kipittää lapsuuden rakas sydämeni




Tulee minua vastaan niin monissa muistoissani
ja tahtoo ojentaa minulle avaimen takaisin 
se on ollut piilossa tarkoituksella
 etten sitä liian aikaisin löytäisi 
että voisin etsiä ja kasvaa samalla sydämeni mittoihin




Sillä sydämeni on nyt avara ja laaja
 se aukeaa kevyesti ilman avaintakin 
kun uskon ja luotan sydämeni voimaan




Kun löydän sen ikuisen lapsen
 joka olen sisimmässäni ja luotan sydämeeni 
sen voimaan ja valoon - siinä on avaimeni 
aivan edessäni tänäänkin

*

- kuljen Sydämeni polkuja -

*

Onkohan tämä viime viikon LUMIJÄNÖ?




Avasin tänään aamulla tuvan ikkunan verhot ja tämä jänö oli lintulaudan alla syömässä. Voimapuutarhassa saattaa olla jotain mitä jänö odottaa esiin tulevaksi hangen alta... Turkissa on jo kevään merkit!






2 kommenttia:

  1. Sydämessäni on avaimeni....miten osuvasti sanottu - ja niin totta - ja muutkin mietteet, runot, niin ihanaa, kiitos

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä Ritva, kiitos sinulle ja niin mukavaa, että olet löytänyt runot :)

      Poista