.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 4. maaliskuuta 2016

Voimaruno & voimakortit vko 10: Lumijänö



LUMIJÄNÖ

voimaruno & voimakortit
vko 10 - 2016




Hiljaisuus
olen hiljaisuudessa

lumihiutaleet leijuvat 
hitaasti ylleni 

olen niiden yläpuolella
 ja olen niiden alapuolella
 lopulta 
olen lumihiutaleessa
 sen sisällä




 Valo loistaa pienistä ikkunoista
 ja valaisee 
koko lumihiutaleen kodin

 siinä minä olen 
seison yksin ja odotan
 että joku tulisi 
avaisi oven
 ja astuisi sisään 
tähän maailmaan 
jossa kaikki on valkeaa ja kaunista



Lumihiutale 
on pudonnut 
puun oksalle
 se lumihiutale
 jossa minä olen sisällä
 juuri nyt

katselen ikkunoista maisemaa 
miten se näyttää 
uudelta ja erilaiselta 
kuin tavallisesti 
maasta katsellen




Olen pieni 
kutistunut lumihiutaleen kokoiseksi
 ja tunnen 
miten kaikki on ihmeellistä
 olen sadussa 
ikiaikaisessa sadussa 
osana tarinaa
 joka ei pääty koskaan
 ei milloinkaan 

hitaasti olen sulamassa
 ja saapumassa alemmaksi

 putoan alas 
vesipisarana tipahtelen 
oksalta toiselle
 ja tupsahdan 
pehmeään turkkiin
 valkoiseen 
sillä puun alla 
on ollut jänö 
syömässä kaikessa rauhassa 
hiljaisuudessa 
kaiken ulottumattomissa




Ja minä olen pisarana
 jänön valkeassa pehmeässä turkissa 

voisinpa jäädä tähän 
olla vain




Ja sitten jänö liikahtaa 
se loikkaa pellon yli 
vauhti on hurjaa
 minä olen siinä mukana
 millainen kokemus tämä on




 Minun on muistettava 
mutta en saa liiaksi keskittyä muistamiseen 
tämä on koettava nyt 

millainen on jänön loikka 
millainen on maailma 
jänön silmin
 jänön kehossa 
mahtava on voima jaloissaan
 mahtava on kuulo korvissaan
 ja minä olen sulautunut jänöksi 
jänön matkaan




Mitä sitten tapahtuu 

uni jatkuu 
olen täällä 
olen tuolla

 mitä tahdon kokea seuraavaksi?



*
- kuljen Sydämeni polkuja -

*

Toivon, että menet sisälle tähän voimarunoon. Silloin kaikki on mahdollista. Voit jatkaa minne tahdot. 

Oletko huomannut, että julkaisen nämä voimakortit aamuisin yksi kerrallaan täällä blogissa? Etsin aina sopivan kirjoituksen, joka antaa lisää syvyyttä päivän viestiin. Voimakortti ilmestyy klo 6 aamulla. Facebookissa voimakortit ilmestyvät hieman kuuden jälkeen.

*


Tahdotko tulostaa voimarunon ja voimakortit? Asettelin kuvat ja tekstit kauniisti kahdelle palstalle A4-arkille. Tilaa pdf-liite sähköpostiisi täältä.

*


Tuleeko sähköpostiisi jo voimakirje? 
Voimakirje on ilmainen ja ilmestyy perjantaisin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti