.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

21 voimalausetta: Olen oma itseni




  1. Rakastan elämääni täydesti
  2. Elämäni on oma taideteokseni
  3. Olen oma itseni joka hetki
  4. Edistyn joka päivä
  5. Olen ihmeellinen
  6. Minulla on kaikki vastaukset itselleni
  7. Olen aurinko - säteilen omaa valoani
  8. Rakastan olla olemassa
  9. Olen perillä joka hetki
  10. Nautin omasta elämästäni
  11. Olen rohkeasti sellainen kuin sisimmässäni tunnen olevani
  12. Otan ilolla vastaan oman kasvuni
  13. Teen ainutlaatuisuudestani näkyvää ja kaunista
  14. Loistan oman elämäni pääosassa
  15. Annan itselleni anteeksi että en ole täydellinen
  16. Minulla on oma tarkoitukseni tässä maailmassa
  17. Riitän itselleni - se riittää
  18. Olen sitä mitä uskon olevani
  19. Uskallan kuunnella ja totella oman ääneni kutsua
  20. Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen
  21. Luotan omiin siipiini





Tänään
minä tartun mahdollisuuksiini
kaksin käsin
enkä päästä niistä irti.

Tänään
päätän olla oma itseni
niin täydesti,
etten voi kadottaa itseäni
enää hetkeksikään.

Tänään elän hetkessä,
olen siinä niin läsnä
että mieltäni kirvelee,
sillä se ei pääse enää 
sekoittamaan päätäni.

Mieleni on hiljennyttävä,
väistyttävä sivuun
lopullisesti.

***

Valitse voimalauseista ne, jotka tuntuvat sinusta hyviltä. Kirjoita ne itsellesi muistiin paikkoihin, joissa näet ne monta kertaa päiväsi aikana. Toista lauseita usein ja huomaat miten ne vahvistavat sinua sisäisesti. Ole oma paras itsesi joka hetki.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti