.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 20. helmikuuta 2015

Voimarunot & voimakortit vko 9: Voin luoda hyviä asioita





Olen valmiina tässä maailmassa
kellun sen valossa ja kauneudessa.






Olen valmiina tässä maailmassa
sen valossa ja kirkkaudessa
sillä sisimpäni loiste on valo sydämessäni

se valo on kätkettynä minulta
että voisin nauttia tästä matkasta 
että voisin iloita löydöstä
valon aarteestani sitten kun sen aika on.







Ilman pimeyttä ei ole valoa
ilman vastakohtaisuutta
kaikki on nollapisteessä ja näkymätöntä ihmiselle

siksi on oltava karikkoa ja kivikkoa
siksi on oltava niin iloa ja naurua 
kuin surun ja pelonkin hetkiä
että voisi kokea että voisi kasvaa
että voisi tulla suuremmaksi ihmiseksi
että voisi tuntea vahvemmin 
että voisi kokea kauneuden kaiken syvyyden 
että elämä saisi koskettaa 
niin kuin se vain voi koskettaa sitä joka on kokenut kaiken.







Sillä minä en ole milloinkaan yksin 
minä en ole ainoa joka luo ja kutoo elämän verkkoa
tätä kudelmaa joka leijuu hiljaisena säteillen avaruuden sinisyydessä

ei - minä olen osana joukkoa osana ihmisyyttä suurempaa kauneutta
suurempaa ihmettä joka luo elämää joka hetki
sitä tarkastellessaan pimeyden laidoilta.







Sillä valo on olemassa sydämessäni
 voin päättää tuoda oman valoni tähän pimeyteen 
voin luoda valoa tekemällä asioita
 jotka auttavat itseäni rakastamaan omaa olemustani täydemmin
 sitä kautta voin tuoda rakkauteni valon myös muille näkyväksi
 sitä kautta voin olla muuttamassa maailmaa.








Voin luoda rauhaa 
voin luoda hyviä asioita 
luottamalla hyvyyteen 
antamalla toisille ihmisille mahdollisuuden
 olla valona toisellemme.








Olen täällä yksin
  silti olen osana joukkoa joka kulkee yhdessä
 kukaan ei ole irrallaan toisestaan 
sillä me olemme verkossa 
elämän isossa säteilevässä ja loistavassa verkossa
 siihen on meillä jokaisella yhteys 

se on se voima joka maailmaa liikuttaa 
vain sen kautta voin auttaa itseäni ja toisia
auttamalla itseäni näkemään oman valoni 
voin auttaa muitakin näkemään maailman kauneuden

 sillä valossa on kauneus 
siinä on tämä hetki
siinä on ihmisen elämä.





- Valoa viikonloppuusi ja mukavaa tulevaa viikkoa sinulle täältä voimapuutarhasta -








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti