.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 6. helmikuuta 2015

Voimarunot & voimakortit vko 7: Aion elää tänään





Olen lapsi toisen maan 
kuljen tässä isossa maailmassa
kasvaakseni uudelleen aikuiseksi.







Olen lapsi toisen maan 
kuljen tässä maailmassa
löytääkseni todellisen itseni.







Olen etsinyt jo vuosisatoja
kulkenut monia polkuja
avannut tuhansittain ovia
matkustanut ääreettömyyksien laidoilla.








Olen kerännyt lahjoja matkaani
että voisin tehdä sen minkä vuoksi olen tänne tullut
että voisin olla se mikä sisimmässäni olen 
että voisin loistaa kuin taivaan kirkkain tähti
että olisin se joka olen 
todellinen itseni
minulla ei ole muuta tehtävää
kuin itseni löytäminen. 








Tänään olen tässä
en erota silmieni säihkettä
vaikka voisin sen nähdä.

Tänään olen tässä
en kuule ääneni kaunista sointia
vaikka voisin sen kuulla.

Tänään olen tässä
en tunnista sisimpäni kauneutta
sen loistetta valoisaa säteilyä
vaikka voisin helposti sen tuntea
ja se toisi minulle paljon keveyttä mukanaan.







 Mieleni on liiian raskas
liian usein täynnä maailman hälinää ja melua
etsin rauhaa
ja voisin löytää sen hetkessä helposti 
olemalla omassa itsessäni
huomaamalla että olen 

itse. 







Huomenna olen jo vahvempi
huomenna olen valmiimpi
sillä olen tehnyt työtä
löytääkseni itseni
huomenna voi olla tänään 
jos niin tahdon

aion elää tänään.











- Rauhaisaa viikonloppua ja tulevaa viikkoa sinulle täältä voimapuutarhasta -




Seuraa voimakortteja facebookissa ja pinterestissä tai tilaa sähköpostiisi ilmainen voimakirjeeni. Painetut voimakortit voit hankkia Voimapuutarhan kaupasta. Uusimmat korttini ovat Kuukausi Voimakortit, jotka valitsen intuitiivisesti. Nämä uudet voimakortit löytyvät Voimapuutarhasta.



2 kommenttia: