.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 3. lokakuuta 2014

Voimarunoperjantai vko 40: Syksyn alkukirpeydessä minä olen






Aamun valkeudessa,
syksyn alkukirpeydessä
minä olen.









Nukkuessani
en ole tässä maailmassa,
olen muualla.













Taikalintu tietää valon taas saapuvan, 
se on päättänyt herättää auringon loistamaan
ja avaa kiltisti ikkunat jälleen.













Kaikki me olemme
kehällä kiertolaisena;
kuu, maa, aurinko, tähdetkin.














Olen hänelle pienen hetken,
pienen hetken me olemme.












Sinulla on aina tilaa uusille, 
pienille ihmeille.
Kun vastaanotat niitä joka päivä,
koet uudistuvasi.




*








Oikein hyvää viikonlopun alkua sinulle täältä voimapuutarhasta!








Sari & Kukat




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti