.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Voimapuutarha kortit viikolle 41: Pieni harjoitus jokaiselle päivälle







maanantai


Harjoittelen hyväksyvää asennettani,
kokeilen sitä kaikessa mitä kohtaan päivässäni.
Ehkä päiväni on siten helpompi ?










tiistai


Tiedosta oman ikiaikaisen olemukseni,
rakastan kaikkea mitä olen tänään tässä hetkessä.
Olen hyvä tällaisena kuin olen.
Olen paras mahdollinen oma itseni tänään.










keskiviikko


Mitä luon elämääni tänään?
Millaista elämää teen tänään huomiselle?










torstai


Luotan siihen, että saan tarvittavat vastaukset itselleni
silloin kun niitä todella tarvitsen.










perjantai

Arvostan sitä, 
että asiat eivät aina suju haluamallani tavalla.
Välillä en näe koko kuvaa 
ja siksi en voi ymmärtää aina omaa parastani.










lauantai


Voin valita mitä elämässäni on läsnä.
Se mihin kiinnitän huomioni vahvistuu.
Mitä haluan vahvistaa tänään elämässäni?










sunnuntai


Vietän hetken luonnossa, 
puhun kukille, eläimille ja taivaan pilville,
siten voin ymmärtää elämäni pienet opastukset
ja seurata polkua joka on minulle helpoin ja luonnollisin kulkea.










kappas vain


Syntyi vahingossa tälle viikolle yksi ylimääräinen kortti
- ojennan sen sinulle tähän hetkeen.

Olet elämäsi tähti.




*




Oikein hyvää uutta viikkoa!








Sari & Kukat









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti