.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

torstai 22. maaliskuuta 2012

Ammennan voimaa aforismeista ja pätkin arkeni pieniin palasiin


Elämän kauneus on pienissä asioissa

Onko ilmassa väsymystä vai kuvittelenko vain? Onko jossain ihminen, jolla on pirteä ja energinen olo tällä viikolla? Itse olen harvinaisen väsähtynyt, tuntuu kuin kulkisin tervassa ja aivot ovat hitaalla. Keskityn nyt pieniin kauniisiin asioihin. Ammennan niistä voimaa. Pätkin arkeni pieniin palasiin niin se on helpompi niellä. Mukavaa viikon jatkoa kaikille! Toivottavasti kaikki eivät ole yhtä jumiutuneita kuin minä.

Lisää Voima-aforismeja niitä tarvitseville tämän blogin Aforismit sivulla. Linkki löytyy tuosta sivupalkista.

4 kommenttia:

  1. Kaikki tuntuvat olevan ihan puhki. Minä myös. Minulla on nyt kyllä vähän syytäkin, mutta ehkä muillakin on.

    Olen lukenut hauskaa kirjaa, joka on kirjoitettu pilke silmässä ja naisen silmin. Toivon, että se auttaa.

    Vahvaa loppuviikkoa sinulle!

    VastaaPoista
  2. Olen aika pirteä nykyään..
    paitsi tänään olin väsähtänyt.
    Jokapäiväinen Pilkun lenkittely piristää ja väsyttää.
    Puristan porkkanamehua päivittäin, se tuo aurinkoa sisääni.
    Voi hyvin!

    VastaaPoista
  3. Leena, minulla onkin ohjelmaa aika paljon tulossa, ehkä stressaan etukäteen - taitaa olla tapani, joka on ihan hölmöä. Kirjoista voisi olla apua, kun vain ehtisi uppoutua niiden maailmaan.

    Hanne, pirteä olotila on minusta se normiolotila ja en osaa sopeutua lainkaan väsähdykseen. Vaihdoin ruokavaliota aika rajusti juuri, joten sekin voi aiheuttaa tämän olon. Tänään jo parempi.

    Mukavaa ja pirteää viikonloppua teille kumpaisellekin Leena ja Hanne :)

    VastaaPoista
  4. On hyvä jännittää etukäteen, niin sitten messut menevät hyvin ja olet pirteä oma itsesi. Minäkin olen sellainen etukäteen jännittäjä, mutta nykyään jo tiedän itseni, enkä välitä siitä.

    Alkoi kiinnostaa millaisen ruokavaliomuutoksen teit?

    Oikein hyvää viikonloppua sinulla!

    VastaaPoista