.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 30. joulukuuta 2016

Voimaruno & voimakortit viikko 1: Siivet





S I I V E T

voimaruno & voimakortit

viikko 1 - 2017






Pysyä mukana 

ihmisen on pysyttävä mukana 
kuljettava muutoksen polkuja rohkeana
 ja luotettava siihen että elämä 
sen vahvat ja värikkäät siivet 
untuvineen kaikkineen 
satoine höyhenineen
kantavat ihmistä 
lennättävät aina sinne
missä kulloinkin on oltava läsnä




 Ja tiedostan sen
että tässä minä olen tänään
 tässä missä minun kuuluu olla
 olen omalla polullani
vahvana ja varmana siitä
 että tähän minä kuulun
 ja tässä minä voin hymyillä
 tässä minä voin itkeä kyyneleeni
 tässä voin puida nyrkkiä
 ja tässä voin nauraa omalle itselleni
 tai katua sitä mitä sanoin eilen
toiselle kanssakulkijalle rinnallani




Kaikki tämä on elämää 
ja tätä minä olen kulkijana
täällä kokemassa 
tämä on se viisaus
joka lopulta kasvaa sydämessäni 
niin isoksi ja vahvaksi 
että jaksan sitä kantaa 
ja jakaa siitä muille




Selvää on
että viisaus voi kasvaa 
ja tulla vieläkin vahvemmaksi ja kantavammaksi
niillä siivillä jotka minulla on
luotuna omassa sydämessäni




Siivillä
jotka ovat tänään siniset
 huomenna punaiset
eilen ne olivat ehkä keltaiset
 jonain päivänä niin hiilenmustat
 ja sitten taas loistavat
sateenkaaren kaikissa väreissä 
säkenöiden valossa 
toisinaan tulistuen liekeissä
oranssin hehkuvaisiksi




Elämäni siivet 
ne minä olen saanut tälle polulleni 
että elämä kantaisi minua
 että liitäisin ja lentäisin eteenpäin
että olisin ja kokisin kaiken
täydesti ja rohkeasti




Että voisin kasvattaa lentosiipiäni
 ja kohdata muita lentäjiä
 että elämä voisi toteutua
minussa vahvana





Ei tarvitse murehtia. Kaikki on luonnollista ja virtaa, kuten päivät kulkevat, aika ja tuulet puhaltavat metsän puiden oksissa, kuten linnut muuttavat ja puut kasvavat, vuodenajat vaihtuvat ja maapallo pyörii omaa rataansa. Kaikki on niin luonnollista.

Tämän viikon kuvat ovat voimapuutarhasta heinäkuulta 2016. Näkymätön maailma voimakortit ilmestyvät virallisesti 1.1.2017 ja seuraava pakka on valmis maaliskuun alussa. Nimi on vielä arvoitus - kenties se voisi olla Siivet?









S I I V E T

lahja Tähtikukalta

viikko 1 - 2017


Tee tilaus pe 6.1. mennessä Kukkien kaupasta:

Saat lahjaksi 3 sinulle valittua
pientä voimakorttia & voimarunon
opastukseksi ja voimaksi alkuvuoteesi.


- klikkaa tästä tilaamaan -





2 kommenttia:

  1. Kiitos siivistä! On hyvä aloittaa lento uudelle vuodelle 2017 uusilla siivillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä Anna ♥ Upeaa - olen iloinen - ihania & keveitä lentoliitelyitä meille kaikille :)

      Poista