.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 6. toukokuuta 2016

Voimaruno & voimakortit vko 19: Sydämeni viisaus





SYDÄMENI VIISAUS

voimaruno & voimakortit
vko 19 - 2016





Tahdoin kuunnella ja katsella
kaikkea elämääni
että olisin viisaampi
 ja että osaisin elää
 siten kuin on tarkoituksellista




Luulin ja kuvittelin 
että voisin oppia kaikesta kaiken 
että tietäisin mikä on oikeasti tärkeää 
ja tunnistaisin sen mikä on elämän ydin 
ja viisain ajatus ikuisuudessa




Minä kuvittelin ja luulin olevani jotain enemmän
 jos lukisin kaikki maailman filosofiat ja kirjat 
joita on kirjastojen viisauden hyllyissä

ja luulin että voisin oppia niin paljon
 että kaikki olisi helppoa ja elämäni tuntuisi onnellisemmalta
 sitten kun olisin vielä oppinut yhden asian 
sen uuden joka yhdistäisi kaikki viisaudet sellaiseksi albumiksi 
jonka voisin aina kaivaa esiin hädän tullen 
ja ammentaa siitä itseeni apua ja lohtua

sitä syvällistä viisautta
 jonka kaikki muut olivat oppineet jo ennen minua 
ja kirjoittaneet muistikirjoihin muita varten
elämän tuhatvuotisen historian aikana  




Mutta kuinka minun kävi 
kun lopulta ymmärsin pysähtyä katselemaan 
mitä olin tekemässä 

Minä löysin vastauksen pienestä hiekanjyväsestä 
minä löysin vastaukseni sydämeni sisänurkasta 
joka oli silmän kyyneleissä ja suruni hetkissä




Minä löysin vastauksen
nauraessani metsän puille
 jotka vastasivat minulle hymyten 
tuulen heilutellessa niiden hentoja
vanhoja haurastuneita oksia

 ja minä olin naavassa 
siinä niin syvällä 
että tunsin sen hengityksen
 ja muutuin sammaleiksi 
enkä enää erottanut itseäni




Silloin minä tunnistin viisauden 
silloin näin sen mikä oli totta minussa




 En enää tarvinnut viisautta 
sillä se oli niin läpinäkyvä

se olin minä itse 
kaikki mitä olin




kuljen ♥ polkuja



Olen kuvannut voimapuutarhaa vuodesta 2009 lähtien, jolloin saimme purettua Jalasjärveltä vuonna 2003 hankkimani talonpoikaistalon. Keväällä 2013 löytyi Runotalolle tontti kotimme läheltä. Talo odottaa kasaamista hirsikasana pressun alla takapihallamme.
Kesällä 2010 tein ensimmäiset voimakortit blogini puutarhakuvista. Nykyään kuvaan voimapuutarhaa huhtikuusta lokakuun loppuun. Julkaisen uuden voimarunon ja voimakortit seuraavalle viikolle joka perjantai. Kuvien ja runojen kautta syntyy uusi voimakorttipakka joka toinen kuukausi.
 ♥
Voimakortteja ja voimarunoja voit tilata Kukkien kaupasta.  



.

Voimakirje voimapuutarhasta 
perjantai-iltaisin sähköpostiisi
>> tilaa täältä





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti