.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 6. kesäkuuta 2014

Voimarunoperjantai Voimapuutarhassa vko 23




Kurjenmiekan kukkanuput hohtavat kuin arvokkain silkkikangas.


Voimapuutarhassa kuljen, silmin niin avoimin.
Mieleni on lempeä, katseeni kirkas,
aurinko on piiloutunut silmäluomieni taa
tullakseen sieltä uudelleen kurkistamaan 
taas huomenna.

Olen maailma ja maailma on minussa.
Etsin sydäntäni, vaikka se on keskelläni.
Etsin tarkoitustani, joka on tässä hetkessä oleminen.
Etsin sisintäni, joka vastaa minulle kaikkeudesta
jatkuvasti, kun vain sitä kuuntelen.

Olen etsijä omalla kiertoradallani, 
joka satun olemaan minä itse.
Olen maailma, olen tässä.



Juhannusruusun nuput hihkuvat iloisina: 
Pian tuoksumme täyttää koko pihapiirin.


Kaikki alkaa tästä 
.

ja voi kasvaa äärettömästi
ei ole rajoja kasvulle, ei menestykselle
vain sinä rajoitat, jos tahdot
voit olla vapaa - lentää




Hiekkapolulle karanneet akileijat ovat kasvaneet aikuisiksi.


Olen vahva, vaikka olen hyvin pieni.
Kuljen isossa maailmassa
enkä väsy siihen koskaan.
Etsin onneani ja löydän sen
joka päivä uudelleen.



Vuorikaunokissa on aavistus tulevasta.

Kukka.
Syvällä voimapuutarhan siimeksessä.
Se hehkuu ja loistaa.
Voin löytää sen, jos tahdon.
Päätän tänään, että tahdon.




Tulppaani hehkuu aamun hohtavassa valossa.

Kuljen terälehtien keskellä;
Olen emi, olen heteet.
Tunnen oman arvoni ja voimani;
loistan kuin aurinko,
lämmitän ympäristöni.



Kasvatin illakot siemenestä toissa kesänä.
Erityiset, voimapuutarhassa syntyneet.


Pieni perhonen lähti matkaan innolla.
Se ei pelännyt maailmaa, ei rosoisia kiviä.
Se tahtoi vain lentää,
elää ihanan perhosen elämän.



En voi ohittaa pientä eksynyttä orvokkia.
Milloin on aika pelastaa hänet polulta?
Onnistuuko siirto?

Tänään olen tässä,
eilinen on jäänyt taa.
Huomista ei vielä ole,
minulla on hyvä olla.



Voimapuutarhan kolmas pioni kukkii tänä kesänä ensimmäistä kertaa: 
Kolme pientä kukkanuppua. Pioni on kuvan oikeassa reunassa.


Kauneus on sisälläsi. 
Ota se esiin ja käytä sitä.
Olet sitä mitä uskot olevasi.




Miksi en antanut kasvien rauhassa tehdä taikojaan?
Voimapuutarha osaa luoda kauniit yhdistelmät, mutta...
Siirsin syksyllä tulikellukan vanhan navetan eteen keltaisten ryhmään.
En muistanut, että mäkitervakko kasvaa tässä. Oranssi ja pinkki?


Ritari oli eksynyt, ei löytänyt linnaansa.
Linnan portti oli kuitenkin odottamassa 
hänen selkänsä takana.
Hän ei nähnyt, sillä hän oli niin hätääntynyt.
Rauha = selkeys.
Pysähdy ja näe kaikki mahdollisuutesi.



Tänään aamulla ennen sadetta. 
Pienen hetken valo on kuulas ja epätodellinen. 


Tänään: sanat ovat loppuneet,
sillä ne eivät riittäisi koskaan 
kuvaamaan kokemaani.
Hetki on kaunis;
poimi se tästä.


*


Perjantaikierroksen tapahtumat syntyvät kulkiessani puutarhassa. Toivon, että voimapuutarha tulee sinulle kotoisaksi ja alat seurata kasveja, jotka muuttuvat vuodenaikojen ja vuosien myötä.  Kulkiessasi poluilla voit hetkeksi hengähtää. Keskittyessäsi kasveihin unohdat kaiken muun. Kiitollisuus täyttää sydämesi. 

Olet aina tervetullut voimapuutarhan hiekkapoluille. 

Voimapuutarha on avoinna ryhmille tilauksesta. Voit poiketa oikeasti puutarhassa tapaamassa kasveja kasvokkain ja kokemassa voimapuutarhan tunnelmaa. 



Hyvää viikonlopun alkua täältä voimapuutarhasta!



PS Sunnuntaisin julkaisemani viikon voimakortit valmistuvat näiden perjantaikierrosten kuvien ja runojen pohjalta. Voimakortteja voit seurata facebookin tai tämän blogin kautta.


*




Voimakirje Voimapuutarhasta:
Kerran kuukaudessa voimarunot ja voimakortit ilmaiseksi sähköpostiisi.

Kesäkuun Voimakirje ilmestyi 29.5. ja postitan sen vielä uusille tilaajille kesäkuun ajan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti