.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 20. kesäkuuta 2014

Voimarunoperjantai vko 25: Juhannustaikoja voimaniityllä






Olen satumaassa,
jossa puiden oksilta
tippuvat tuhannet timantit.
Yritän kerätä niitä mukaani,
olen poiminut jo satoja
taskuihini, hattuuni, kaikkialle.




En ollut enää vieras, outo ja etäinen,
olin samaa klaania, samaa sukua.




Tiesin, että metsänhenki oli minun todellinen isäni,
minun vanhempani, sukuni ja juureni olivat metsän kaarnassa, 
syvällä puiden sydämessä löytyisi minun sydämeni, 
alkujuureni, minun henkeni ja sieluni koti.




Toistan värejä, 
joita olen löytänyt luonnossa kulkiessani.




Tuulinen pyörre kulkee lävitseni;
en ole siinä itse mukana
vaan minun oma tuulinen olemukseni
lähtee tanssiin maan tuulen kanssa.






Hän on minun peilikuvani,
hän, olen minä itse. 

En ole tuntenut,
en ole katsonut 
silmiinsä rehellisesti
nähden sen kaiken
mitä hän on.


Taikamaa,
taikamaailma,
kävelin eilen sisään portista,
josta en aio koskaan enää
palata takaisin.
Olen tullut tänne jäädäkseni,
sillä tänne minä kuulun.





Tahdon olla hiljaa,
kuulla oman ääneni.
Tahdon olla tässä,
tahdon tuntea itseni.

Olen odottanut
tätä tapaamista
jo vuosia,
vihdoin tapaamme.




Olen kauniissa linnan saleissa,
olen jalokiviluolissa,
olen avaruuden äärettömillä laidoilla,
josta kutsun ja huhuilen 
muita uniolentoja matkaani.

Tahdon lentää, leijailla ja leikkiä,
tahdon tuntea vapauden siivissäni,
jotka eivät ole minun. 
Minulla on öisin lainasiivet.

*

Perjantaikierroksen tapahtumat syntyvät kulkiessani puutarhassa. Seuraan kasveja, jotka muuttuvat vuodenaikojen ja vuosien vaihtuessa.  Kulkiessani poluilla voin hetkeksi hengähtää. Keskittyessäni kasveihin unohdan kaiken muun. Kiitollisuus täyttää sydämeni. 

*

Poikkea kesällä voimapuutarhassa tai osallistu etäkurssille. Lisätietoja Voimapuutarhan kukkien omassa kaupassa -> KURSSIT


Hyvää juhannusta täältä voimapuutarhasta!


PS Sunnuntaisin julkaisemani viikon voimakortit valmistuvat näiden perjantaikierrosten kuvien ja runojen pohjalta. Voimakortteja voit seurata facebookin tai tämän blogin kautta.


*






Voimakirje Voimapuutarhasta:
Kerran kuukaudessa voimarunot ja voimakortit ilmaiseksi sähköpostiisi.
Kesäkuun Voimakirje ilmestyi 29.5. ja postitan sen vielä uusille tilaajille kesäkuun ajan. Heinäkuun voimakirje ilmestyy 27.6.




2 kommenttia:

  1. Ihanan kesäiset kuvat <3 Ihanaa kesän jatkoa sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva, että jätit viestin. Mukavaa kesän jatkoa myös sinulle :)

      Poista