.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 27. kesäkuuta 2014

Voimarunoperjantai vko 26: Aurinkosateen energioissa









Herkin sävelin  
kietoo kukka niityllä 
sormensa vyötäisilleen.

Kietoo kauneimman
harsonsa mitä löytää,
pukeutuu siihen.

Taittaa lehtensä 
kauniisti viistosti noin, 
vihertää itsensä
kirkkaimmilleen.

Ottaa kasvoilleen
parhaimman, viehkoimman,
hymyisän katseensa.

Siinä hän on
niityn kukkanen, 
siinä hän on.




Minä olin hiljaa, 
niin hiljaa,
niin pitkään.




En pyydä valoa
laskeutumaan alas luokseni
vaikka huomaan 
sen saapuvan tänään lähelleni.

Olen tässä lähellä,
en ota valoa sydämeeni

vaikka tunnen sen olevan
mahdollista minulle.

En tee asioita 
jotka voisin,
jos uskoisin enemmän 
tänään, huomenna,
tulevaisuudessa

Jään odottajaksi
vaikka tahtoisin olla

tekijä, toteuttaja 
tässä maailmassa
tässä elämässäni.




Piilottaessani hopeisen kuutamon
omaan aarrearkkuuni
itken pienen hetken sen äärellä.
On surullista kätkeä
sellainen kauneus piiloon maailmalta.




Hymyilen sisäisesti
nyt minulla on perhonen
kaunis valkea lepattava perhonen
sisimmässäni.




Kirkas valo loistaa ylläni,
sehän on aurinko.

Ei se olekaan.

Se olen minä itse,
olen alkanut hymyillä.






Riisun hiljaa kaiken pois,
eilisen, tämän päivän, tulevat hetket.
Mitään ei jää lopulta jäljelle,
olen kuin lehdetön puu, lähes oksaton,
silti minun on äärettömän hyvä olla.



*

Voimarunoperjantain tapahtumat syntyvät kulkiessani puutarhassa. Seuraan kasveja, jotka muuttuvat vuodenaikojen ja vuosien vaihtuessa.  Kulkiessani poluilla voin hetkeksi hengähtää. Keskittyessäni kasveihin unohdan kaiken muun. Kiitollisuus täyttää sydämeni. 

*

Poikkea kesällä voimapuutarhassa tai osallistu etäkurssille. Lisätietoja Voimapuutarhan kukkien omassa kaupassa ->KURSSIT


Hyvää viikonloppua täältä voimapuutarhasta!


PS Sunnuntaisin julkaisemani viikon voimakortit valmistuvat näiden perjantaikierrosten kuvien ja runojen pohjalta. Voimakortteja voit seurata facebookin tai tämän blogin kautta.


*






Voimakirje Voimapuutarhasta:
Kerran kuukaudessa voimarunot ja voimakortit ilmaiseksi sähköpostiisi.

Heinäkuun Voimakirje ilmestyi 27.6. ja postitan sen uusille tilaajille heinäkuun ajan. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti