.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 2. toukokuuta 2014

Voimarunoja voimapuutarhassa tänään





Scilla, idänsinililja kukkii kivien välissä.


Olen vahva, vaikka olen hyvin pieni.
Kuljen isossa maailmassa
enkä väsy siihen koskaan.
Etsin onneani ja löydän sen
joka päivä uudelleen.



Hiekkapolun alkupäässä on hiljaista. Maksaruoho on vasta aloittelemassa. 


Opin joka päivä jotain uutta
ihmisistä, maailmasta, itsestäni.
Olen avoin kaikelle
ja otan vastaan kaiken mitä saan.
Elämäni on rikasta.



Kivellä odottaa risukimppu inspiraation hetkeä. Keräsin vanhoista koivuista pudonneet risut talteen.


Kaikelta silmäsi suljet.
Ota ja näe mitä eteesi annetaan
niin huomaat,
että kaiken sä ilmaiseksi saat.



Ensimmäiset kevätkaihonkukat ovat ilmestyneet.


Ihana siivilöityvä valo
kajastaa metsän reunassa
heijastuen puiden lehtiin
- olen onnellinen tänä aamuna.




Valkotäpläimikkä aloittaa kukintansa niin kovin aikaisin tänä keväänä.


Tänään olen tässä,
eilinen on jäänyt taa.
Huomista ei vielä ole,
minulla on hyvä olla.



Tuohituomen silmut. Odotan kukkia. Jostain syystä niitä ei ole näkynyt kahteen vuoteen.


Majani pieni suuren meren takainen.
Istun siellä yksin ja odotan ystävää.
Mereltä puhaltaa tuuli
enkä siellä ketään nää.
Odotan kunnes ystäväni tulee,
tiedän että hän on jo matkalla.



Tuohituomi ihastuttaa. Valo leikkii kuparinhohtoisella rungolla.


Kauneus on sisälläsi. 
Ota se esiin ja käytä sitä.
Olet sitä mitä uskot olevasi.





Postipolun varrella vanhan aitan kulmassa kukkivat keltaiset narsissit.
Nuput ja lehdet puhkaisevat voimalla tiensä läpi kuivuneiden ruskeiden lehtien.


Kauneus tuli. Se laskeutui jalkojeni juureen tänä aamuna.
Katselin sitä. Ymmärsin jotain elämän merkityksestä,
siitä että kauneus on läsnä joka hetki
kaikessa minkä koen, jos itse niin tahdon.



Hiekkapolun varrella kasvaa jotain kaunista vihreää.
Tiedän, että olen nämä tähän syksyllä siirtänyt, mutta en muista mitä ne ovat.
No, asia selviää kesän aikana.


Olen tässä juuri nyt eikä mikään voisi olla 
minulle tärkeämpää tai hienompaa.
Olen sellaisena kuin olen.
- Onnellinen.



* Rauhaisaa ja onnellista viikonloppua sinulle täältä voimapuutarhasta *




Voimakirje Voimapuutarhasta:






- tutki tarkemmin omia unelmiasi ja toteuta todelliset unelmasi aarrekarttakurssilla
- löydä sisäinen voimasi läsnäolon harjoitusten kautta voimakurssilla
- kumpaisellakin kurssilla jaan keinoja, joiden kautta olen itsekin löytänyt voimaa ja rohkeutta edetä omalla polullani
- jokainen polku on erilainen ja jokaisella meistä on omat juttunsa, mutta kurssin kautta voit löytää itsellesi uusia näkökulmia omalle polullesi








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti