.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Voimakortit ja voimarunot viikolle 19










ma 5.5.



Olen


Tunnen tuoksut, tunnen ilman ympärilläni
ja herkistyn kuuntelemaan sisimpääni.
Hengitykseni on luonnollista,
voin luottaa seuraavaan hetkeen. 
Se hetki syntyy tässä henkäyksessä.
Olen.






ti 6.5.


Valoa polullasi


Polulla on valoisia ja varjoisia kohtia.
Ilman toista ei voi olla toista. 
Voit nähdä valoisat kohdat edessäsi
ja suunnistaa niitä kohti avoimin mielin.








ke 7.5.


Valkein siivin 


Valkoinen on puhdas väri. 
Voin aina aloittaa uudelleen kuin taitelija valkealta kankaalta. 
Voin maalata elämäni taideteokseen haluamani värit. 
Jokainen päivä on uusi mahdollisuus.






to 15.5.


Ihana matka 


Olen ihmeellisellä matkalla. 
Kuljen ihastellen maisemia, pieniä ihmeitä ja omaa itseäni.
Pysähdyn usein huomatakseni kaiken arvokkuuden. 
Kiitän tästä ihanasta matkasta. 







pe 9.5.


Kuin sinitaivas


Sininen taivas heijastuu kaikessa ympärilläni. 
Voin hengittää vapaasti sinisen taivaan avaruutta. 
Olen vapaa olemaan läsnä omassa elämässäni.








la 10.5.


Iloa


Keväisessä luonnossa voin kokea paljon iloa. 
Kaikki pienet silmut tervehtivät minua
täynnä eloisuutta ja tahtoa elää. 
Voin imeä elämänvoimaa silmuista itseeni.









Tämän viikon voimakortit ovat Voimapuutarha 2013 kevät/kesä sarjasta. Tutustu Voimapuutarhan kukkien omassa kaupassa.











Voimakirje Voimapuutarhasta:
Kerran kuukaudessa voimarunot ja voimakortit ilmaiseksi sähköpostiisi.

Toukokuun Voimakirje ilmestyi 25.4. ja postitan sen vielä uusille tilaajille toukokuun ajan.


2 kommenttia:

  1. Kiitos: Olen♥ Osui syntymäpäivälleni;) Iloa on myös vaikuttava.

    Nyt on pakko kertoa sinulle, että blogissani esitellään kirja, joka voisi olla sinulle yhtä tärkeä kuin Suomalainen metsäpuutarha. Siis sun työn kannalta ja miksei muutenkin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, onnea Leena <3

      Apua, taas jokin tosi hyvä kiinnostava kirja...Olen hereillä, seuraan tilannetta :)

      Poista