.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Sydämeni rauhassa











VOIMARUNO

SYDÄMENI RAUHASSA



Keinuni keinuu
hiljaa lehdossa.
Olen matkalla nykyisyyteen;
en mene eteenpäin,
en mene taaksepäin.

Hitaasti, varmasti
lopulta pysähdyn keskelle.
Siinä minun on hyvä olla,
sydämeni rauhassa,
olen vain.

© RunoTalo





Olen kielo ja tahdon puhua rauhasta









KEINUNI KEINUU
HILJAA LEHDOSSA





Tapaat minut voimapuutarhan postipolun varrella kesän kauneimpaan aikaan. Heleä tuuli hyväilee kellojani varovasti soittaen kuulasta säveltään. Polvistu vierelleni, tuoksussani viipyy ikiaikainen rauha. Sadepisarat lepäävät lehdilläni raikkaina kunnes aurinko suutelee ne pois. Olen onnellinen. Minun on hyvä olla kielona ja jaan mielelläni rauhani kanssasi. 









OLEN MATKALLA NYKYISYYTEEN




Voimapuutarhan kasvattina minulla on taito olla hetkessä. Tarkkaile ajatuksiasi, oletko eilisessä tai huomisessa? Palauta itsesi tiukasti tähän hetkeen. Voit luoda mielenrauhaa. Täällä lehdossa keskitymme aina hetkeen.







LOPULTA PYSÄHDYN KESKELLE




 Aurinko paistaa, tunnen tuulen ja tuoksun. On tämä hetki. Tässä on hyvä olla.









SYDÄMENI RAUHASSA
OLEN VAIN




Sinulla on oma keskuksesi kuten minullakin. Jokaisella valkoisella pienellä kukkakellolla on oma keskuksensa, jokaisella heteellä ja niin edelleen - tätä voisi jatkaa loputtomiin. Voit mennä yhä pidemmälle omaan keskukseesi, solutasolle ja hiukkasiin. Ne löytyvät myös minusta ja siinä maailmassa me kaksi olemme yhtä. 








KIITOS

että kuuntelit minua











Esiinnyn Hiljaisuuden voimakorteissa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti