.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

keskiviikko 8. tammikuuta 2014

6 voimarunoa Lollypopilta sinulle



Hei voimapuutarhan ystävä!


Nimeni on Lollypop, olen värililja. Onpa mukava tavata sinut tänään täällä Runotalon virtuaalisessa voimapuutarhassa. Olen hieman uninen, mutta heräsin kun maakatosta tippui vettä sipulikasvoilleni. Kiipesin kurkistamaan ja huomasin, että meillä ei ole lainkaan lumipeittoa katollamme. Outoa! 

Kuulehan, olisi hauska tavata oikeasti. Jos päätät tulevana kesänä poiketa katsomassa minua niin virkeimmilläni olen heinä - elokuun vaihteessa. Löydät minut voimapuutarhan pihatien varresta kartiovalkokuusien edestä. Yritän nyt keskittyä selviämään tästä epätalvesta kunniakkaasti, etten vallan pehmene ja mene sekaisin omista esiintymisajoistani. 

Valitsin sinulle voimarunoja, sillä Sari kertoi  että harmaus ja sade vievät kaikilta nyt voimia. Ole hyvä, tässä valitsemani voimarunot ja lopussa on pieni iloinen yllätys! 






Aamuisin niityillä on usvaa,
minä kelaan sitä pienelle vyyhdilleni,
että saisin itselleni lämpimän takin 
talvea vastaan.


Odotan valoisaa,
odotan pakkastähtiöitä,
odotan luonnon karua kauneutta,
joka vastaisi minulle hiljaa, 
kietoisi minut omaan lämpöönsä
josta en tahtoisi lähteä koskaan pois.




Ajattelin ennen, 
tänään on toisin,
tänään en ajattele.

Olen, elän,
nautin siitä mitä teen, 
oli se mitä tahansa.

Se on minua,
minun elämääni, 
niitä jälkiä,
joita minä haluan 
jättää tähän maailmaan,
tähän kuvaan, maalaukseen,
minun taideteokseeni.





Nopein reitti sinne
mihin olen menossa,
päämääräni?

Ei ole nopeinta reittiä,
on vain tie jolla olet. 
Olet perillä koko ajan
kun vain ymmärrät,
että tämä matka on sinun tehtäväsi.

Et sinä koskaan pääse todella perille
eikä sillä ole merkitystä.
Tärkein on kokemus,
oman elämäsi muovaaminen,
oman taideteoksesi rakentaminen, 
luominen ja siitä nauttiminen.

Luo ja nauti siitä,
rakasta olemassaoloasi, sinua.






Sinulla on aina tilaa uusille, 
pienille ihmeille.
Kun vastaanotat niitä joka päivä,
koet uudistuvasi.
Se tapahtuu ensin hitaasti,
mutta kun alat oppia
niin vauhtisi kiihtyy.

Alat nähdä yhä enemmän
merkityksellisiä, hyviä asioita.
Poimit niitä itsellesi varastoon,
sitten sinulla on mistä ottaa,
jos joskus tunnet yksinäisyyttä tai surua.














Kokoelma nuolen kärkiä
on pudonnut seinältään
kerään niitä yksitellen
ihmetellen jokaista erikseen

En ole nähnyt niitä pitkään aikaan
vaikka ne ovat olleet siinä 
silmieni edessä joka päivä

Tänään alan taas nähdä

  











Unieni maassa kuljen, vain hetkeksi silmäni suljen.
Olen poissa vai olenko sittenkään?
Unimaailmassa on taikaa,
etsin siellä omaa sisintäni.
Tarkistan kaikki lukot,
ne avaan ja aamulla olen vapaa.
Lennän aurinkoon, sen kirkkauteen. 





Kiitos, että kuuntelit minua. Lähetän luoksesi hyviä ja iloisia ajatuksia.

Terveisin Lollypop värililja


PS Sari vähän empi olisiko tämä sopivaa, mutta tänään on minun Lollypopin bloggausvuoro, joten saan päättää kaikesta. Olen paljon rohkeampi kuin Sari! Tässä on lopuksi video, jonka tahdon jakaa kanssasi. Se on karaokeversio, joten voimme laulaa yhdessä. Iloa tuleviin päiviimme!



Chordettes - Lollipop





Lollypop on esiintynyt aikaisemmin:










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti