.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 7. tammikuuta 2014

Päivä keltaisella voimaniityllä








Aurinko tanssii kanssani tänään piiritanssia, 
kuu oli yöllä kanssani tangon taivutuksissa.
Maa on polkannut kanssani yötä päivää, 
vesi on keinuttanut minua valssin tahtiin.

Olen yhtä maan ja luonnon kanssa; 
taivaiden linnut kiitävät ohitseni vauhdilla.







Aurinko matkaa taivaallaan.
Sen loisteessa on hyvä olla.

Kohotan katseeni ja tunnen lämmön.

Minua rakastetaan. 








Haluaisin niin löytää itseni;
todellisen minäni,
joka ei koskaan pelkää mitään,
joka lentää vapaana vahvoin siivin
kohti huomista, kohti aurinkoa
pelkäämättä, väsymättä milloinkaan. 







Kirkas valo loistaa ylläni,
sehän on aurinko.

Ei se olekaan.

Se olen minä itse,
olen alkanut hymyillä.










Kuljen terälehtien keskellä;
Olen emi, olen heteet.
Tunnen oman arvoni ja voimani;
loistan kuin aurinko,
lämmitän ympäristöni. 










Mene rauhassa eteenpäin.
Älä pelkää ja turhia murehdi,
sillä aurinko paistaa
jo seuraavan mäen nyppylän takana.


*


Näin päättyi päivämme keltaisella voimaniityllä. Oi, miten olemmekaan voimissamme ja suorastaan säteilemme aurinkoista mieltä ja valoa. Tällä jaksaa hyvin huomisen - oli harmaata tai sadetta - ei haittaa!



******





Kynttilä syttyi loistamaan

Kynttilä on rakkauden, toivon, lämmön ja valon vertauskuva. Kynttilän sytyttäminen symboloi uutta alkua, toimintaa ja rohkeutta. Kynttilä ei voi loistaa ympärilleen omaa valoaan ellei sitä sytytetä. Tänään sytytin yhteisen kynttilän kaikille voimakurssilaisille uuden voimakurssin aloituksen kunniaksi: Sinulle, joka tänään aloitat kurssin, Sinulle joka olet tai olet ollut kurssilla ja Sinulle joka tulevaisuudessa tulet kurssille.

Hyvien ajatusten voimaverkko laajenee ja vahvistuu jatkuvasti uusien kurssilaisten liittyessä mukaan. Kerran voimakurssilainen on aina voimakurssilainen. Voimaverkon piiriin kuuluvat kaikki kurssin käyneet, kaikki kurssin nyt aloittavat ja myös tulevaisuudessa kurssiin liittyvät, sillä voimakurssi ei tunne ajan ja paikan rajoituksia.

Lisätietoja voimakurssista täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti