.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 17. tammikuuta 2014

Voimaruno kortti: Vapaus valita








VOIMARUNO



VAPAUS VALITA


Kietoudun hellästi 
oman ääneni kutsuun, 
kuuntelen sitä.

Tänään ensi kerran
tunnen sen näin vahvasti,
ensi kerran luotan sokeasti.

Tiedän,
että tieni on oikea, 
menin minne tahansa 
tein mitä tahansa.

Kuljen oikeaan suuntaan, 
oikeaan pisteeseen, 
pääsen sinne montaa reittiä. 

Minulla on vapaus valita, 
olen vapaa tahtomaan oman tahtoni.

VoimaPuutarha © RunoTalo



Olen pioni ja tahdon puhua luottamuksesta



OMAN ÄÄNENI KUTSU



Minulla on vahva tunne siitä kuka minä olen. Tunnen selkeästi mikä on minun tehtäväni tässä voimapuutarhassa. Toteutan itseäni ja nautin työni tuloksista. Raskaiden nuppujen ja kukkien kannattelemisessa on paljon työtä, mutta nautin kiitollisena kukoistuksen hetkistä. 


 TUNNEN JA LUOTAN VAHVASTI




Voisitko elää kuten minä pionina elän?  Luotatko vahvasti siihen mitä teet elämässäsi? Voit luottaa, kun teet asioita  joita tahdot oikeasti sydämessäsi tehdä. 




TIENI ON OIKEA




Kesti 3 vuotta ennen kuin sain avata ensimmäiset kukkani. Se tapahtui viime kesänä. Ota askeleita eteenpäin vaikka et näkisi pitkälle eteesi. Lopulta löydät etsimäsi. 









MONTA MAHDOLLISUUTTA


Olen säiden armoilla vaihtelevissa olosuhteissa. Ehkä en saa luoduksi ainuttakaan kukkaa. Kuitenkin elämäni kauneimmat kukkaset saattavat syntyä milloin tahansa. Ehkä minun on välillä levättävä, että jaksan luoda uutta. Luotan siihen. Elämässä on monia mahdollisuuksia.





VAPAUS


Voin valita miten suhtaudun myrskyihin ja muutoksiin. Luotan elämääni ja siihen mikä olen. Kukoistan kun hetki tuntuu oikealta.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti