.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 24. heinäkuuta 2015

Voimaruno & voimakortit vko 31: Avautuminen




AVAUTUMINEN



Avaudun valolle
 valoisille ajatuksille tänään 
että olisin keveämpi 
että voisin leijua eteenpäin 
tässä elämässäni




Olen avoin tuulien puhaltaa
olen avoin myrskyjen tulla
olen avoin auringolle sateelle 

Olen avoin kuin kukka yksinäisenä 
niityn keskellä toisten kukkien joukossa
 erottuen omana itsenään 
sellaisena kuin on 
yksinkertaisena koruttomana 
pienenä vaatimattomana
ollen silti niin loistelias
 vaatimattomuutensa tähden 




Olen avoin tänään omalle elämälleni 
että voisin loistaa sisäistä valoani 
että voisin hehkua sitä valoa
 joka sisimmässäni on





Tunnen sen niin vahvana minussa

elämän liekin 
se polttaa
 saa itkemään 
elämätöntä elämääni toisinaan 

silti tiedän 
että kaikki on tarkoitettu näin
 polkuni on tänään tässä 
olen siinä 
missä minun kuuluu olla tänään 




Tästä on hyvä jatkaa
 valoni loistaa
 valaisee polkuni eteenpäin 
suunnistan valossa 
tunteella 

tunnen miten kaikki 
on minulle tarkoitettu
 mitä vastaani tulee 

Poimin kaikki pienet merkit
otan ne matkaani
 vaalin niitä sydämessäni 
että saisin rauhan 
olla omassa itsessäni
 tätä matkaani tehdessäni




Minulla on hyvä näin 
minä olen minä 
siksi täydellinen juuri tällaisena 

en voi olla muuta kuin oma itseni tänään
 että näkisin selkeästi eteenpäin 
muuten kuljen sumussa 
suljetuin silmin ja korvin
sydämeni sinetöitynä 
ikuisiksi ajoiksi




Avaan sydämeni 
avaan katseeni
avaan otsani 
avaan mieleni 
vastaanottamaan sen 
mikä on minulle luotu 
tähän elämääni 

että saisin rauhan 
että olisin valo 
että loistaisin lämpöäni 
tähän maailmaan 
että maailma voisi olla se 
mikä minä olen todellisuudessa 
sillä me olemme kaikki yhtä



*


Milloinkaan aiemmin en ole ollut kuvaamassa niin paljon aamuvarhaisella kuin tänä kesänä. Kiitos kuuluu koiralleni Pimulle. Sairastumisensa jälkeen Pimu on muuttunut aikaiseksi herättäjäksi. Usein olemme ulkona jo puoli viiden aikoihin. Silloin on kaunis kuulas valo, joka sopii hyvin kuvaamiseen. 

Voimaruno syntyi eilen aamupäivällä. Kirjoitin otsikoksi Avautuminen, sillä odottaessani runon saapumista huomasin pitäväni käsiäni kuin kukkaa, joka avautuu. Voimaruno syntyy mielikuvien kautta. Astelen sisällä runon maailmassa ja kirjoitan kokemani sanoiksi. Sanat voisivat olla mitä tahansa, tärkeintä on tunne, energia joka välittyy rivien väleistä.

*


Kuukauden voimapakkaus


Kukkien KAUPASSA nyt

1. elokuun voimapakkaus postitus ti 28.7. 15
2. Luottamuksen voimakortit 19,90€ (24,90€) 29.7.15 asti
3. aarrekartta - tai voimakurssi 50€ (69,90€) 1.8.15 asti


2 kommenttia:

  1. Ihania ajatuksia, kuvia. Tykästyin nyt tuohon sormustinkukkakorttiin ja sen sanomaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle. Sormustinkukan runo löysi heti paikkansa kun eilen tein kortteja. Pienet kuviot valkoisessa kellokukassa ovat kuin merkkejä sydämessä.

      Poista