.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 26. kesäkuuta 2015

Voimarunot & voimakortit vko 27: Osaan kyllä






OSAAN KYLLÄ




Minä tiedän 
että minä osaan kyllä 
tehdä kaiken tarvittavan 

Tiedän 
että minulle on kaikki mahdollista
kaikki ovet ovat avattavissa
 suurin osa niistä odottaa jo avoimina





Tiedän että osaan tehdä kaiken
 mitä tarvitsee tehdä

Tiedän
 että olen taitava 
taiteellinen ja lahjakaskin 
omalla alallani

Minä tiedän ja tunnistan 
omat taitoni sydämessäni




Minulla on sydämeni palo 
toteuttaa kaikki näkymät
 jotka näen sieluni silmillä edessäni
 jokaisena päiväni hetkenä 

Aamulla ja illalla jopa öisinkin 
näen samat kuvat edessäni

 Toistan niitä 
kierrän ja kaarran ratoja
 joilla etsin vastauksia siihen 
miten voisin tuoda kaiken 
tähän todellisuuteen 





Miten löytäisin rohkeuden
olla oma itseni ja tehdä todeksi 
sen kaiken mikä minussa on olemassa 
että ottaisin kaikki mahdollisuuksien siemenet ja idut
 antaisin niiden kasvaa valtaviin mittoihinsa
 joihin tiedän niiden hyvin helposti yltävän




Miksi odotan 
miksi emmin ja hidastelen
 tällä polullani joka voisi olla valtatie ja kiitorata 
kaikille sydämeni toiveille ja unelmille

Tänään otan itselleni aikalisän
 pohdin ja kuulostelen 
mikä on oikein ja todellista
 tässä elämässäni
 tänään tässä hetkessä





Poimin kaikki siemenet
 laitan kaikki idut purkkeihinsa itämään 
annan niille paljon vettä
 paljon rakkautta ja hoivaa 

Annan niiden kohota korkeuksiin saakka 
että voin tulla näkyväksi omana itsenäni 
sellaisena kuin minä olen parhaimmillani





Olemalla oma rakastettava itseni
sellainen kuin minut on luotu olemaan 

Paras mahdollinen minä 
oma itseni

Rakas 
oma itseni
tänään.



*




Kuluneella viikolla kuvasin nämä voimapuutarhakuvat vauhdikkaasti, sillä minua ahdisteli kauhea joukko hyttysiä! Puutarha on monin paikoin varjoinen ja hyttyset viihtyvät oikein hyvin. Ehkä vauhdissa on omanlaisensa luovuuden fiilis. Kaunista kuvattavaa voimapuutarhassa on nyt yltäkylläisesti. Monta kuvaa jää talvea varten varastoon odottamaan.

Ihanaa viikonloppua ja kaikkea hyvää ensi viikkoosi!

*

KUKKIEN KAUPAN SUOSITUIMMAT


etikettitarrat lajitelma



Mini voimarunokortit











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti