.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

torstai 28. toukokuuta 2015

Voimaruno: Rakastan elämääni





RAKASTAN ELÄMÄÄNI



Selkeyden hetki elämässäni 
voi olla tänään 
tässä 
nyt

olen valmiina 
olen kirjoittamassa ja lukemassa 
elämäni jokaista riviä 




Tänään käännän sivuja rakkaudella 
luen jokaisen rivin tarkasti
 kirjoitan niitä lisää
 kirjoitan rakkaudella ja tunteella 




Tahdon tietää ja tuntea
 mitä elämä on

siksi olen täällä 
että voisin kokea 
tuntea ja oppia

että tulisin kokonaisemmaksi 
että olisin enemmän ihminen 
kuin ihminen itse on 




Minulla on valta valita kirjani sivut 
minulla on kaikki mahdollisuudet 
kirjoittaa kauneimmat sanat
 jotka tiedän ja löydän 





Minä olen
 tässä hetkessä 
minuus minussa
hengitän tätä elämääni 
tullakseni todelliseksi 
tässä hetkessä





Huomenna käännän kirjaani 
uuden sivun 

se on puhdas 
niin koskematon
 niin kirjoittamaton 

Minä itken sivuille 
että löytäisin elämäni kauneuden

 minä kosketan sydämeni juuristoa
minä kietoudun kaikkeen 
minkä löydän luonnossa
 tässä maailmassa 

Minä koen 
minä tunnen 

sitten minä nauran 
lopulta hymyten hiljaa itsekseni 
kultaista hymyäni 
joka on lintujen kielillä 
niiden laulaessa aamun usvassa 





Sillä uusi sivu on kääntymässä
 jälleen tässä aamussani

 illalla katson sivuihin

 jälkiä 

niiden sivujeni

 sanoja 

niitä on paljon

 oi niitä on niin paljon 

kauniita ihmeellisiä sanoja
minusta syntyneitä 
minun elämästäni

minä arvostan niitä
 arvostan ja rakastan jokaista hetkeä 

kuin se olisi ensimmäinen 
kuin se olisi viimeinen 

niin minä elämääni tänään
 tässä hetkessä rakastan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti