.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 20. maaliskuuta 2015

Voimarunot & voimakortit vko 13: Astun hetkeksi sivuun polultani





Tänään astelen hieman sivummalle
olen kauempana muista polulla kulkijoista
sillä tahdon nähdä oman osuuteni 
tässä kokonaisuudessa selkeämmin 






että voisin nähdä selkeämmin 
on minun katsottava kauempaa
 tai eri tavalla kuin aikaisemmin 

siksi suuntaan kulkuni metsiin
 joissa ei ole kuljettu aikoihin

 siksi suuntaan katseeni taivaalle 
sen sisimpiin sopukoihin
 joihin ei ole kurotettu aikoihin







siksi katselen varovasti auringon säteiden siipien lomitse 
että voisin nähdä oman varjoni pituuden 
sen ääriviivat jotka heijastuvat tälle polulle
 jossa kuljen lakkaamatta yhä vain eteenpäin joka päivä







minulla on oma salainen kulkuratani 
olen kuin planeetat ja galaksien kaukaisimmat tähdet 







minulla on oma reittini
ja oma tarkoitukseni 
sen aion kulkea ja toteuttaa






silti tahtoisin ymmärtää 
miksi teen matkaani 
mutta tarvitseeko minun sittenkään

tietääkö taivaan tähti miksi se matkaa
entä muurahainen työpöydälleni eksyneenä 
mikä on sen tarkoitus tässä maailmassa 
mikä sen ajatuksien määrä ja kauneus






siksi astun tänään sivuun polultani hetkeksi
että näkisin selkeämmin oman tarkoitukseni
että olisin oman kuvajaiseni arvoinen.







Voisimmeko ajatella uudella tavalla asioista? Usein parhaat ratkaisut ovat yksinkertaisia ja siksi niitä on vaikea havaita. Astutaan hetkeksi sivummalle ja katsotaan uusin silmin. 

Voimaruno on luettavissa kokonaisena ilman voimakortteja täällä.


- Hyvää viikonloppua ja mielenkiintoista uutta viikkoa -








2 kommenttia:

  1. Kiitos ihanasta postauksesta :) RONJA

    http://runoajatelmat.blogspot.fi/

    VastaaPoista