.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Voimarunot ja voimakortit viikolle 50








Kuljen täällä sinisellä pallolla

jota maailmaksi kutsutaan,

olen rakastunut tähän palloon

tähän sinisyyden mereen,

tähän taivasmaailmaan,

tähän mihin jokainen meistä

tahtoo kasvattaa omia juuriaan

ollakseen yhtä äitimaan kanssa,

että olisi se mikä on tullut olemaan,

että olisi jotain enemmän

kuin pelkkä ihminen, pieni olento,

tämän pallon pinnalla kulkemassa.









Rakkauteni äitimaahan on

suurempi kuin vuoret,

suurempi kuin yksikään valtameri

ja silti tähdet taivaalla

ovat minulle yhtä rakkaita,

yhtä kaukaisia kuin ajatukseni

joka kantaa kauas taivaan sineen

kiirien kohti kaukaisimpia

avaruuden äärettömyyden rantoja.








Ajatukseni on valoa nopeampi,

se voi kiitää kuin raketti

sinne minne sen tahdon kulkevan,

sillä niin on valo ja rakkaus yhtä

ja se voima on oleva minun sydämessäni

kätkettynä odottamassa

että valjastan sen käyttööni,

että tämä pallo voisi olla se mikä se on,

että se olisi valmis rauhaisa satama

mihin voin tulla käymään sitten

kun löydän todellisen itseni,

sen joka on suurempi kuin yksikään valtameri,

sen joka sisältää kaikki tähdet ja avaruuden,

sen jolle kuutamoinen tervehtää iloisesti

ohi matkatessaan.










En voisi olla suurempi

enkä voisi olla yhtään pienempi

sillä samaan aikaan

kun olen suurin kaikista

olen myös pienimmistä pienin,

sillä minä olen kaikkialla,

ei ole olemassa erillisyyttä,

kaikki me olemme samaa,

kuin samaa olentoa,

maapallo on yhtä kanssani,

siksi olen oleva rakas itselleni

ja sillä tavalla maailman on pelastuttava

että elämä voisi jatkua,

että tämä yksi olisi edelleen yksi.

- On -



Seitsemän voimakorttia, yksi tulevan viikon jokaiselle päivälle. Voit valita itsellesi päivääsi sopivimman voimakortin ja poimia voimarunosta osat, jotka tuntuvat itsellesi sopivilta. Toivotan sinulle oikein hyvää viikkoa. Tästä tulee hyvä viikko.




Erilaisia voimakortteja voit tilata täältä ja voimarunot löydät tästä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti