.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 11. helmikuuta 2014

Elämäni pääosassa







VOIMARUNO

ELÄMÄNI PÄÄOSASSA


Kiitos ystäväni
minun oma sielunystäväni
minun kaunein sisimpäni

Anna minun
antaa sinun
loistaa tänään
elämäni pääosassa

Annan

VoimaPuutarha © RunoTalo 




Olen siperianunikko. Tahdon puhua omana itsenä olemisesta.




KAUNEIN SISIMPÄNI



Saan elää vain muutaman vuoden, sillä elämänvoimani hiipuu nopeasti. Elämäni ajan loistan vahvasti elämäni pääosassa. Aloitan kukinnan jo toukokuussa ja jatkan pitkälle kesään.

Noudatan oman sisimpäni toiveita ja luotan omaan vaistooni. Entä sitten jos välillä erehdyn - olen ainakin kokenut asioita. Kukintoni ja varteni ovat hentoja. Tuuli heilauttaa minut välillä maahan, mutta tyynen päivän koittaessa nostan kukintoni takaisin korkeuksiin. Mutkalle taipunut varsi antaa minulle persoonallisuutta ja viehkeyttä.







Olen esiintynyt Voimapuutarha 2013 korteissa.

Voimakortteja on 52 erilaista. Voit katsoa kaikki kortit täältä.











Olen esiintynyt myös Yhdessä luodut korttisarjassa.


Kortteja on 20 erilaista. Voit katsoa kaikki kortit täältä.












Voimakirje ilmestyy aina kuukauden alussa. Se on ilmainen ja voit tilata sen sähköpostiisi. Tutustu ja tilaa tästä.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti