.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 29. lokakuuta 2013

Voimapuutarhassa: Kurjenpolvi, kuun neito & maailmankaikkeuden keskipiste


Samat pikkulinnut, jotka tapasin eilen puutarhassa sirkuttavat tänäänkin iloisesti metsän männyissä. Näitä kuvauskierroksia työpäivän jälkeen tahdon suositella sinullekin. Kokeile. Kaikki muu unohtuu kun katselee pieniä ihmeellisyyksiä kameran linssin läpi. Olet läsnä tässä hetkessä kuvatessasi ja etsiessäsi kuvattavaa. 




I

KURJENPOLVI


Aamun hetkessä
minä olen osana kokonaisuutta
sydämeni on kevyt.

Tämä kauneus on minulle
minua varten luotu.



Yllätyn nähdessäni kurjenpolven lehtien roosan sävyn.




II

NUKKAPÄHKÄMÖN HOPEAA


Hopeiset hiukset tuulessa hulmuten,
timantit sadat hiuksissaan välkkyen,
helmoissaan upea lumikidepitsi hohtaa,
kuun neito hopeinen, taianomainen.

Voimarunosta Kuun neito



Nukkapähkämön pehmeät harmaanukkaiset lehdet hehkuvat taikaa ja valoa.




III

PUTKEN AURINKOKUNTA


Missä on kultainen aurinkoni
missä on hopeinen planeettani
missä olen kotonani niin
että tunnen olevani turvassa ja tasapainossa?
Minne minun on kuljettava
että löydän todellisen rauhani?

Itseeni.

Minä olen minun aurinkoni, minun planeettani.
Maailmankaikkeuden keskipiste
voi olla minussa itsessäni
kun pysähdyn ja olen ihan hiljaa tässä. 


Niityllä ovat  kuivuneet kukinnot ja siemenkodat suloisesti sekaisin.


Riittääköhän voimapuutarhassa huomenna uusia löytöjä? Jos aurinko on näkyvissä kuten on luvattu niin ilahdun! Huomenna kirjoitan Runotalon uutiskirjettä eli voimakirjettä, sillä se lähtee tilaajille muutaman päivän kuluessa. Ilmaisen voimakirjeen sähköpostiisi voit tilata täältä.

Aurinkoista huomista sinulle!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti