.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 30. heinäkuuta 2013

Postiloota tyhjäksi!





 

Minulle tulee paljon sähköpostia ja suurin osa on erilaisia mainoksia.  Yritykseni saa erilaisia mainoksia: kaupataan toimistotarvikkeita, huonekaluja ym. Useimpia mainoksia en ole tilannut. Toki osan postista olen itse tilannut rekisteröitymällä kiinnostaville sivuistoille.

Tänään päätin, että puhdistan sähköpostin painolastia. Minulla ei ole aikaa erottaa enää itseäni oikeasti kiinnostavia viestejä, sillä postia on niin paljon.



Nyt toimin näin


  • käytän hieman enemmän aikaa sähköpostini käsittelyyn
  • kun saan viestin joka ei kiinnosta minua, etsin kirjeen lopussa olevan peruutuslinkin ja peruutan kirjeen heti
  • käsittelen päivittäin myös yhden vanhemman päivän postit samalla tavalla


Näin saan lopulta postilaatikkoni tyhjemmäksi. Onko sinulla aina tyhjä ja keveä postilaatikko? Minulla on nyt ollut täyttä postilaatikossa ja se on varmasti painolastia myös mielessäni.

Nyt kun postin määrä vähentyy, alan saada kiinnostavaa postia. Aloitan tästä ja siirryn seuraavaksi tietokoneeni tiedostoihin, joissa riittää tekemistä.



Peltokehäkukka on hyvä roolimalli

























Kuvasin tämän peltokehäkukan muutama päivä sitten. Luonto osaa tehdä kaiken oikein - otan mallia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti