.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 19. heinäkuuta 2013

Olet jo unelmalinnassasi






Ethän epäile 
sydämesi tunteen todellisuutta

toteuta uskollisesti unelmiasi
mene pienin askelin
vauhtiin päästyäsi 
otat harppauksia





Välillä en huomaa lainkaan unelmani edistymistä. Tähyilen eteenpäin enkä näe kuinka pitkän matkan olen tullut ja mitä olen oppinut.

Kaivan nyt muististani esiin asioita, jotka muistuttavat siitä missä olen aiemmin ollut.  Näin voin huomata edenneeni pitkän matkan unelmani tiellä.


Missä olen ollut, mistä olen tulossa, Runotalo unelman vaiheita
(voit tehdä oman versiosi ja nähdä miten itse olet edennyt)



  1. savipaja Savusavi Tarina (1995)
  2. ostin purettavan talonpoikaistalon veronpalautuksen ja pankkilainan avulla (2003)
  3. palasin tavaratalotyöhön, lopetin savipajan (2000)
  4. perustin Runotalon enkä tarkkaan tiennyt mitä sen toiminta olisi (2007)
  5. suoritin aarrekarttakurssin ohjaajan kurssin (2006)
  6. käsityöläistiimi & puoti Tallipihalla Tampereella
  7. Marja Entrich kosmetiikan myynti ja kasvohoitojen teko
  8. yhdistin runoja kierrätystuotteisiin, kierrätysaforismit
  9. ekolon tuotteiden jälleenmyynti, ekologisten tuotteiden nettipuoti
  10. talon purku ( pakollinen aikaraja tuli vastaan 2009)
  11. kuvasin talon purkua ja aloitin bloggaamisen, yhdistin runojani kuviin (2009)
  12. talon purkukuvien lisukkeeksi kuvasin puutarhaa
  13. yhdistin runot ja kuvat, keksin tehdä kortteja kuvista
  14. voimakortit alkoivat hahmottua (2010)
  15. aarrekarttakurssin nettiversio
  16. esimiestyö, tahto auttaa ihmisiä jaksamaan myönteisyyden ja yhteistyön voimalla
  17. voimakortit kehittyivät lisää
  18. voimakurssi syntyy
  19. luovuin esimiespaikastani saadakseni aikaa omalle yritystoiminnalle eli Runotalolle (2012)
  20. osa-aikatyö tavaratalossa ja 2 kokonaista päivää Runotalolle
  21. uusi kurssi kehitteillä
  22. talolla on paikka (2013)
  23. huomaan, että olen RunoTalon Sari - elän jo unelmaani


Listatessani tähän oman unelmamatkani vaiheita voin nähdä, että olen edennyt pitkän matkan. Matkalla on ollut karikkoja ja opetuksia. Jos aloittaisin matkani alusta tänään niin jättäisin monta vaihetta kokeilematta.

Tärkeintä on sinnikyys. Ei pidä luovuttaa vaan tähdätä koko ajan samaa määränpäätä kohti. Pieninkin muurahainen pääsee perille suunnatessaan tarpeeksi pitkään kohti omaa kotipesää.

Aarrekartassani on iso kaunis linna kaukana vuoriston keskellä. Linna on Runotaloni, siellä se häämöttää kaukaisuudessa. Olen kuitenkin huomannut jo olevani tuon linnan sisällä ja täällähän on aivan upeaa. Olinpa hölmö kun en avannut silmiäni aikaisemmin.

Olen jo perillä - sinäkin olet. On vain ymmärrettävä, että elän jo tätä unelmaani. Tänään voin tehdä pieniä asioita, jotka voin toteuttaa heti ja ne vievät minua eteenpäin kohti unelmieni linnaa.

Voimme kaikki elää kuin olisimme jo linnassamme.






Tänään on unelmaani kehittäviä ideoita pulpahdellut, sillä olihan mieleni eilen levossa. Oikeastaan ideat ovat vanhoja oivalluksia, joita tarkentelen ja kehitän. 

Aarrekarttani odottaa viimeistelyä ja sain elävän tuntuisen ajatuksen toteutustavasta. Aloitin piirustuksen aarrekartastani ja sen valmistuttua kerron aarrekarttamaailmassa tarkemmin. 

Voimakirje lähtee viikon kuluttua ja teemana ovat enkelit. Kirjeen sisältö on kypsynyt useamman päivän ajan mielessäni. Siitä tulee hyvä, ovathan enkelit jutussa mukana avustamassa. 

Voimakurssi päättyy sunnuntaina ja on aika tehdä loppuseremonia. Pihaan on puutarhan laajennuksen yhteydessä syntynyt uusi spiraali, joka kutsuu minua luokseen. Seuraava voimakurssi alkaa 29.7.

Nyt olen innostunut kirjoittamaan näitä voimarunoja ja puutarhakuvapostauksia ja sitähän tehdään mitä sydän sanoo. Tee sinäkin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti