.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

lauantai 15. kesäkuuta 2013

Voimakurssi: Otteita henkilökohtaisesta spiraalikirjastani




Ensimmäisellä voimakurssilla kirjoittamani spiraalitehtäväkirja antaa minulle uutta voimaa aina selatessani sitä. Spiraalikirja on hyvin henkilökohtainen, mutta jaan muutamia otteita kirjastani. Toivon, että näistä voisi olla hyötyä sinullekin.


  • tämä voimakurssi taisi yllättää minut, löydänkin jotain mitä en edes tiennyt tässä etsiväni
  • olen ajatellut yhä enemmän sitä unta jonka joskus näin
  • mutta minun on nyt vain toteutettava tämä
  • jo 9-vuotiaana halusin syntymäpäivälahjaksi puukon, höylän ja taltan
  • teimme lapsina leikkimökin itse alusta asti, siihen tuli pärekatto
  • lopulta liikutuin niin siitä mitä aloin itseni syvyyksistä löytää, etten pystynyt puhumaan sillä olisin itkenyt loputtomasti
  • uskon, että muilla kurssilaisilla tapahtuu vastaavaa, ainakin toivon kovin, että löytäisivät! Kuten minä löysin tänään!
  • eilen aloin ajatella toisin
  • eikö ole ihan uskomatonta - mikä voimaseremoniapäivä!
  • kaunis aurinkoinen hetki, valo loisti kuusen neulasten läpi välkkyen satoina timantteina, tunsin, etten ollut yksin, spiraali jäi maahan, siinä se on ikuisesti, kiitollisuus täyttää sydämeni, olen vihdoin matkalla, olen ymmärtänyt, että olen - se riittää




Ensimmäinen voimakurssi kantaa minua yhä vahvasti tässä hetkessä. Huomenna päättyy voimakurssi nro V ja pidän oman loppuseremoniani voimapuutarhassa. Viikon kuluttua alkaa uusi voimakurssi nro VI. Ilmoittautuminen päättyy 17.6. Jos tahdot mukaan kokeilemaan omaa spiraalikirjaa ja muita läsnäolon harjoituksia niin olet tervetullut! Järjestän uusia voimakursseja reilun kuukauden välein ainakin toistaiseksi. Lisätietoja nettipuodissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti