.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

lauantai 16. helmikuuta 2013

Runokollaasi Oma luonnollinen kasvuni





















Tässä minä olen, 
olen ollut useasti ennenkin,
olisinko tänään erilainen kuin eilen,
olisinko tänään kasvanut 
edes päivän verran eilisestä?

Mittaan joka päivä oman kasvuni,
se ei ole suurta, 
mutta huomaan pienen edistymiseni,
joka tapahtuu juuri silloin, 
kun en huomaa tarkkailla,
juuri silloin kun en ole varuillani,
silloin kun vain olen enkä edes yritä.


Tästä runosta tuli tunne, että kaikki on niin luonnollista, että on parempi kun ei sekoita systeemiä. Minun on parasta heittäytyä virran vietäväksi, antaa asioiden tapahtua omalla painollaan ja luottaa siihen, että kaikki aina järjestyy omaksi parhaakseni. Aivan kuten luonnossa. Kaikki on järjestyksessä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti