.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

lauantai 28. huhtikuuta 2012

Voimakortti Kuoren rikkoutuminen


Jokainen kirjoittamani teksti runokirjassani alkaa pienellä spiraalilla. Tuo kuvio symbolisoi minulle kasvun ihmettä, sitä miten pienestä siemenestä kasvaa iso puu.

Meidän tekomme voivat olla kuin pikkuruisia pisteitä isossa maailmassa ja ne voivat laajentua ja kasvaa isommiksi, jos jaksamme vaalien hoivata niitä ja uskoa niihin.

Vaatii rohkeutta rikkoa oman pienen siemenensä kuori ja ryömiä esiin. Sen jälkeen on sydäntä liikuttavaa huomata olevansa kevyt ja vapaa; löytää omat siipensä ja lähteä lentoon ilman rajoja omalle kasvulle ja kehittymiselle.


2 kommenttia:

  1. Viimeinen kappale on niin viisas ja kaunis - ja niin totta.
    Minulla on tunne, että nyt vasta olen vapautunut tekemään kuvia mieleni mukaan. Pitkän tauon jälkeen haluan tehdä kuvia, itselleni, juuri sellaisia kuin minä haluan. Ei tarvitse enää ajatella, että tykkääkö tästä joku, ostaako tämän joku, jos itse tykkään, se riittää.
    Yöllä heräsin, enkä saanut unta. Tein kaksi kollaasia ja värejä valitessani mietin, mikä olisi parasta. Onko sininen outo, miksi niin paljon sinistä. Sitten ajattelin, että minä haluan, että reuna on sininen ja minä tykkään siitä juuri niin. Ihanan vapaa tunne.

    Kiitos sinulle taas :-)

    VastaaPoista
  2. Uuna, kuulostaa niin hyvältä, että voi vapaasti toteuttaa itseään ilman että miettii muiden miellyttämistä. Uskon, että parhaat jutut syntyvät juuri siten, kun vain on tarpeeksi rohkea. Minulla on rohkeita päiviä ja sitten välillä tosi nynnyjä hetkiä - toisinaan taas tunnen olevani ihan väärällä planeetalla kuin puhuisin eri kieltä :)

    VastaaPoista