.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 17. syyskuuta 2010

Inspiroiva voimaeläin kortti



Tämä voimaeläin hämähäkki tuli minulle tähän hetkeen. Sanoisin, että on oikein osuva. Kokeile sinäkin!
Kuluneella viikolla olen saanut iloa ja inspiraatiota Steven Farmerin sivuilta, josta voi arpoa itselleen voimaeläin kortin. Minusta nämä kortit ovat kauniita. Olen kopioinut kortteja itselleni tietokoneelle työpöydän taustakuvaksi. Voit mennä sivuille, arpoa kortin, sitten klikkaat kuvan kohdalla hiiren oikeata nappia ja valitset aseta taustakuvaksi. Avatessa tietokoneen on ilahduttavaa katsella kortin voimaeläintä ja siihen liittyvää viestiä. Kun tunnen, että haluan vaihtelua kipaisen hakemaan uuden eläimen.


Tahdotko kokeilla minkä kortin sinä saat tähän hetkeen itsellesi? Sivuille pääset tästä.


3 kommenttia:

  1. Mielenkiintoista, menin ja napsautin heti mitä minulle tulisi. Sain yksisarvisen kuvan, hm. Kortit ovat todella kauniita. Kiitos Hyvästä ideasta :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tästä linkistä. Mukavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
  3. Olkaa hyvät Valokki ja Unelma-alli. Minulle ei ole vielä tullut vastaan yksisarvista, vaikka olenkin käynyt useasti arpomassa kortteja ;)

    VastaaPoista