.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 5. tammikuuta 2010

Sisimpäni valo loistaa, jos niin tahdon

Kirkkaudessa vaeltavat
taivaan pienimmätkin tähdet.
Isoimmat valaisevat niiden kulkua
lämmöllään, sydämellään.

Minä olen pieni, paljon pienempi
kuin yksikään tähti.
Kuka minun tietäni, kulkuani valaisee?
Minäkö?

Minun sisimpäni valo loistaa,
jos niin tahdon ja valaisee tieni.
On helppo kulkea ja turvallista,
kun tietää minne on menossa.
Runotalo



Missä tahansa kuljenkin niin haluaisin sopeutua ympäristööni yhtä hyvin kuin luonnon puut ja pensaat. Haluaisin olla omana itsenäni, jolloin voin tuntea olevani sopusoinnussa kaiken kanssa. Luottamus omaan itseeni saa kulkemani polun erottumaan selkeänä ja silloin tiedän risteyksissäkin vaistomaisesti kumpaan suuntaan kääntyä.


2 kommenttia:

  1. Kiitos, tämä oli minulle tänään se Just. Kiitos, kiitos, kiitos.

    VastaaPoista
  2. Tiedätkö Pilviharso, sinun vastauksesi täällä on minulle tänä aamuna se Just. Kiitos sinulle.

    VastaaPoista