.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 18. heinäkuuta 2014

Voimarunoperjantai vko 29: Tänään maalaan kaikilla väreilläni




Kauneuden astuessa 
puutarhaani
olen hiljaa









En tahdo hukata
hetkeäkään tästä








Sieluni on
janoinen ja nälkäinen
se odottaa


























Olen tähti
tähtien joukossa


Minä 
minä tahtoisin olla

















Osaan loistaa
jos tahdon








Olen kaunis
jos tahdon








Voin häikäistä
jos tahdon






Tänään 
olen tähti








Uppoudun
koen kauneuden
täydellistä








Tänään
on hyvä päivä









Tänään olen puhdas 
valkoinen kangas

Tänään maalaan 
kaikilla väreilläni

Tänään on 
hyvä päivä olla minä




*






Voimarunoperjantain tapahtumat syntyvät kulkiessani puutarhassa. Seuraan kasveja, jotka muuttuvat vuodenaikojen ja vuosien vaihtuessa.  Kulkiessani poluilla voin hetkeksi hengähtää. Keskittyessäni kasveihin unohdan kaiken muun. Kiitollisuus täyttää sydämeni. 




 Hyvää viikonloppua täältä voimapuutarhasta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti