.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Tuntea itsensä tässä maailmassa

Hyvän päivän hyvä alku.
On aikaa, on rauhaa.
Lähden liikkeelle omana itsenäni.
Runotalo


Kaikessa mitä teet ja koet elämässäsi
voit nähdä viisautta.
Asiat ovat sinulle pyhiä,
jokainen - jos niin itse tahdot.
Runotalo


Hiljaisuudessa
voin kuulla oman sisimpäni kutsun.
Kun kuuntelen sisintäni
niin saan voimaa.
Sisimpäni viitoittaa minulle polun,
jota pitkin minun on hyvä kulkea
oikeaan kotiini.
Se koti on sydämessäni
aina valmiina, aina avoimin ovin.
Tervetuloa - astu sisään.
Runotalo


Yhä enemmän löydän elämääni jotain uutta. Jotain mitä olen aiemmin etsinyt ulkopuolelta. Olen alkanut ymmärtää, että kaikkein tärkein mitä minulla on löytyy minusta itsestäni. Aion jatkaa tällä polulla ja kulkea rohkeasti eteenpäin; tahdon löytää ja oppia tuntemaan todellisen itseni tässä maailmassa.




2 kommenttia:

  1. kauniita, herkkiä kuvia ja sanoja..
    Olen itse juuri samalla polulla tai siis omallani mut ...ymmärrät=)

    VastaaPoista
  2. Aivan - ymmärrän erityisen hyvin...antoisaa matkaa :)

    VastaaPoista