.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

maanantai 16. marraskuuta 2009

Olen sellaisena kuin olen

Olen tässä juuri nyt eikä mikään voisi olla
minulle tärkeämpää tai hienompaa.
Olen sellaisena kuin olen.
- Onnellinen.
Runotalo
















Löydän joka päivä yhä enemmän kauneutta ympäriltäni. Pitää varmaankin paikkansa, että se mihin kiinnität huomiosi alkaa kummallisella tavalla lisääntyä. Punainen väriminttu on menettänyt kauniin värinsä, mutta yhä edelleen se on kaunis omalla ainutlaatuisella tavallaan. Valkoinen lumi taustalla saa sen hohtamaan lähes läpikuultavana.


4 kommenttia:

  1. Oi, onko teillä vielä lunta?
    Täällä se on hävinnyt kaikki pois :(

    Runosi on niin osuva!
    Kuvat upeita!

    VastaaPoista
  2. Kauneutta kyllä löytyy ihan pienistä ihmeellisistä asioista kun vaan osaa katsoa. Tuo kukan pallero näyttää ihan joltain söpöltä ötäkältä =)

    VastaaPoista
  3. herkkä ja kaunis tuo väriminttu, ruskeanakin tai etenkin...
    Olet löytänyt elämässäsi sen arvokkaan...
    se heijastuu joka runossasi, sanoissasi..
    ja se tarttuu...laajenee...

    VastaaPoista
  4. Nyt alkaa meilläkin olla maata näkyvissä ja jäätä :(
    Näen usein eläinhahmoja metsän kannoissa sun muissa ja paljon muutakin, mutta kaikkea mielikuvitustaan ei edes uskalla päästää irti!
    On hienoa ajatella tarttumista, laajentumista -hyvien ja kauniiden asioiden lisääntymistä maailmassa ja ihmisten elämässä. Kiitos teille kommenteistanne :)

    VastaaPoista