.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

maanantai 24. maaliskuuta 2014

Mielen Voimatreeni vko 2: Minä olen, hengitän







Mielen voimatreenissä vahvistetaan näkymättömiä lihaksia, jotka lisäävät hyvinvointia ja auttavat jaksamaan paremmin. Lähde mukaan treenaamaan: Jäljellä on 7 viikkoa mielen voimatreeniä. Julkaisen uuden viikkoharjoituksen maanantai-iltaisin. Voit tehdä muistiinpanoja omista kokemuksistasi treenin aikana, jolloin syvennät samalla itsetuntemustasi. 



VOIMATREENI 

VKO 2

MINÄ OLEN, HENGITÄN




Voisinko vain ottaa vastaan ja olla kiitollinen kaikesta? Olisiko parasta olla etsimättä? Voisinko luottaa, että kaikki järjestyy varmasti parhaalla tavalla. Löydänkö oman tarkoitukseni? Mietinkö sitä niin paljon, että hukkaan sen ajatuksieni sekamelskaan.



Joskus tulee hetkiä, jolloin kaikki on selvää.

Juuri silloin en yritä yhtään mitään.

 MINÄ VAIN OLEN





VOIMATREENI HARJOITUS

vko 2


Oletko ajatellut miten luonnollista on hengittäminen? Se tapahtuu aivan itsestään. Voisiko kaikki sujua yhtä luonnollisesti? Tämän viikon voimatreenin tehtävänä on keskittyä hengitykseen.


 Keskity rauhassa omaan hengitykseesi 

3 x 5 min

kolme kertaa viiden minuutin ajan päivän aikana. 


Liitä harjoitukseen mielikuvat ja tunteet: 


KIITOLLISUUS 

PUHDISTUMINEN 

UUDISTUMINEN


Olen kiitollinen, että saan hengittää puhdasta ilmaa. Hengitän sisään uutta puhdasta ilmaa ja hengitän ulos kaiken tarpeettoman. Hengitykseni uudistaa minua. 







VOIMARUNO TREENIN TUEKSI



Riisun hiljaa kaiken pois,
eilisen, tämän päivän ja tulevat hetket,
mitään ei jää lopulta jäljelle,
olen kuin lehdetön puu, lähes oksaton
ja silti minun on äärettömän hyvä olla.

Kasvatan juuriani, perustaani,
sitä kautta kurkotan ylemmäs ja laajemmalle,
avaan silmiäni enemmän ja enemmän
nähdäkseni oman itseni, kuvajaiseni
maailman peilissä selvemmin.

Tässä minä olen alastomana
aivan kuin tänne saapuessani,
ei minulla ole mitään
enkä minä mitään tarvitse lisää,
minulla on jo aivan kaikki 
tarpeellinen annettuna mukaani.

Alan ymmärtää 
oman suuruuteni, oman ihmeellisyyteni,
minä olen, hengitän,
minä elän, teen omaa kudelmaani,
joka on juuri tässä nyt,
vain se on arvokasta ja merkityksellistä.

VoimaPuutarha © RunoTalo




VOIMATREENI KESKITTYY VAHVISTAMAAN

  • läsnäoloa
  • positiivisuutta
  • kiitollisuutta
  • itsetuntemusta
  • rohkeutta elää omaa unelmaa todeksi


Keskitymme onnistumisiin, sillä pienikin onnistuminen vahvistaa näkymättömiä lihaksiamme. Jokainen tekee harjoituksia omista lähtökohdistaan. Lihaksille on annettava aikaa kehittyä ja tarvitaan säännöllisiä toistoja. Päivittäinen VoimaTreeni tuottaa varmasti tuloksia lähitulevaisuudessa. Olet tervetullut mukaan milloin tahansa. 









2 kommenttia:

  1. Vau, pitänee sanoa, kirjoitin just tilapäivitykseni ♥ luepa tämä, intuitio toimii ♥

    " Hei ystävät :) Sanonpa Wau, koska sain yhden työurakan puolisen tuntia sitten loppuun. Nyt on hyvä mieli käydä nukkumaan. Huomenna odottaa uusi päivä, nimeltään- WOW ♥ Se on hyvä päivä, sillä se on tavallinen arkinen työpäivä. Niitä aina joskus huomaa kovasti arvostavansa. Hyvää Yötä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuupa hyvältä! Tavallinen arkinen päivä - aivan parasta mitä voi olla ♥ mutta tosiaan kumma juttu - miksi sitä ei huomaa arvostaa ♥ Tämä päivä on WOW ♥

      Poista