.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 1. helmikuuta 2011

Suosituimmat voimakortit


1. Olen oma itseni


2. Hyväksyn kaikki tunteeni


3. Minulla on jo kaikki mitä tarvitsen


4. Tänään uskon kaikkeen hyvään


5. Muistelen


6. Löydän etsimäni


7. Sydämeni on oikeassa


8. Tänään tunnen tuulen kasvoillani


9. Olen onnellinen pienistä asioista


10. Kohtelen itseäni hellästi


11. Taipuessani olen vahva


12. Yhdestä pienestä hymystä voi kasvaa meri



13. Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen



14. Kuin leikkien kuljen polkuani



15. Toivon rauhaa maailmaan



16. Näen elämän kauneuden



17. Löydän myönteisyyden voiman



18. Minulla on tilaa hengittää



19. Pienistä hetkistä luon ihmeellisen runsauden



20. Näen kaikki mahdollisuuteni



21. Elän hetki kerrallaan









5 kommenttia:

  1. Sari siis tässä voittajat...Ihan kuin näkisin eka kerran tuon kolmanneksi tulleen...se on upea. Silti: 2, 5 ja 8;-) Kasin kohdalla nyt soi aina se ranskalainen biisi...

    VastaaPoista
  2. Upea korttisarja niistä koostui. Voimalauseet puhuttelevia. Hyvää matkaa sinulle :)

    VastaaPoista
  3. Leena, se on hienoa miten asiat liittyvät toisiinsa kuten kuva ja musiikki, tuoksut ja muistot jne

    Valokki, minäkin pidän sarjasta kovin paljon, kiitos, lähden matkalle avoimin mielin, sydän täynnä toivoa monista hienoista löydöistä :)

    VastaaPoista
  4. Voimakortit ovat mahtava työväline.

    Olen tehnyt Sinisellä Verstaalla, nuorten työpajoilla 'ammatilliset voimakortit' avuksi nuorille
    omien polkujen löytämiseen.
    Keräsin niihin kaikki kauneimmat ja inspiroivimmat harjoitustyöt menneiltä vuosilta. Käytän niitä alkuhaastatteluissa.

    VastaaPoista
  5. Hienoa, että käytät sanaa työväline, sillä sitähän ne parhaimmillaan ovat. Nuorten auttaminen tuolla tavalla kuulostaa tosi hyvältä. Itselläni on myös vahvana halu auttaa ihmisiä löytämään oma polkunsa. Olisi vain itsekin uskallettava lähteä tästä oikeasti sille omalle todelliselle polulleen...

    Voin kuvitella mielessäni nuo tekemäsi voimakortit - varmasti inspiroivat!

    VastaaPoista