.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Voimarunot & voimakortit vko 52: Voimapuutarhassa



VOIMAPUUTARHASSA 

vko 52







MAANANTAI



Sinulle ihminen minä kuiskaan:
Katso, aivan hiljaa, katso.
Kuiskaa takaisin, kaiku vastaa,
olet hyvä, kaunis juuri noin.
Sen minä tahdoin sanoa sinulle.

*

Kaiken kokemani kautta tahdon kertoa kaikille voimapuutarhan kulkijoille, että uskokaa unelmiinne.
Pienistä unelmista kasvaa suuria todellisia totuuksia.




TIISTAI


Anna ilon linnun lentää 
pesiä aina sinne mihin se tahtoo.
Anna sen linnun olla vapaa
vailla rajoituksia, täynnä uskoa
omaan itseensä ja elämäänsä.

Anna ilon linnun 
kohota siivilleen
kantaen tärkeää viestiä nokassaan,
kaikille niille jotka sen 
haluavat vastaan ottaa.


*


Ilo ja vapaus kaikessa tekemisessä johtavat lopulta parhaaseen lopputulokseen. 
Ainakin siten on varmasti mielenkiintoisinta.





KESKIVIIKKO




En pyydä mitään, en odota mitään,
mutta olen onnellinen, että olen tähän syntynyt,
en sattumalta tuulen kuljettamana 
vaan tarkoituksellisesti,
että tässä olisin ja säteilisin ympärilleni.


*

Kaikki me olemme samaa maata. 
Ei ole mitään eroa lopulta sinussa ja minussa. 
Me olemme yhtä.





TORSTAI




Olen tuulien tanssissa,
leikissä niin syvällä 
niin keskellä kaikkea,
että olen mennä riemusta ja voimasta,
tahdon tunteesta sekaisin.


Voimallinen on tuulen hyväily,
sen kosketus katseessa, mielessä;
tuuli avaa uusia näkymiä,
joita katselen
henkeä tänään pidättäen, ihaillen.

*

Kaikella on tarkoituksensa. Kaikki on suhteellista. 
Voit itse valita miten katsot ja koet maailmaa.








PERJANTAI




Sinun kuutamosi, sinun aurinkosi
- ne vasta avaavat silmiään;
ne alkavat loistaa
ja niiden loiste on kaunis sinulle.

*


Joskus on hyvä tehdä asioita, joiden lopputulos ei ole heti nähtävissä. 
Jossain kaiken alla kuin salaisessa piilossa tapahtuu paljon sellaista
 joka tulee loistamaan paljon myöhemmin. 




LAUANTAI


Olen hänelle pienen hetken,
pienen hetken me olemme.
Perhonen jatkaa kulkuaan
lepattaa tyynesti
pimeään yöhön
kohti puiden oksia.

Hymyilen sisäisesti
nyt minulla on perhonen
kaunis valkea lepattava perhonen
sisimmässäni.

*

Herkkyys on sydämesi lahja sinulle. 







SUNNUNTAI


Runsaus;
minulla on mitä tarvitsen.

*

Luota itseesi. Luota maailman hyvyyteen ja siihen, että kaikille on riittävästi.

*

Tämän viikon voimakortit ovat uusia Kuukausi Voimakortteja. Tutustu kasveihin Voimapuutarhassa




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti