.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 4. helmikuuta 2014

Voimaruno kortti: Sisimpäni valo








VOIMARUNO



SISIMPÄNI VALO


Kirkkaudessa vaeltavat 
taivaan pienimmätkin tähdet.
Isoimmat valaisevat niiden kulkua
lämmöllään ja sydämellään.


Minä olen pieni 
paljon pienempi

kuin yksikään tähti.
Kuka minun tietäni 
kulkuani valaisee?



Minun sisimpäni valo loistaa

jos niin tahdon, valaisee tieni.
On helppo kulkea ja turvallista 
kun tietää minne on menossa.


VoimaPuutarha © RunoTalo





Olen kurkkuyrtti.  Tahdon puhua tähdistä ja avaruudesta





SISIMPÄNI VALO LOISTAA




Asun voimapuutarhan eteläpäädyn pyöreässä yrttitarhassa. Moni yrttiystävistäni on vaatimattomampi kuin minä. Erotun joukosta loistavana sinisenä tähtenä. Tärkeintä ei ole loistaa muita kirkkaammin. Loistan omaa ainutlaatuista valoani. 

Tähdet kulkevat avaruuden poluilla valaisten omaa reittiään. Katselen avaruuden tähtiä usein ihaillen. Millainen loiste! Heistä jokainen on erityinen omassa loistossaan. 






Esiinnyn VoimaPuutarha 2013 voimakorteissa. 

Katso kaikki 52 erilaista korttia täällä.

Voit tilata omat voimakorttisi 












Voimakirje ilmestyy aina kuukauden alussa. Se on ilmainen ja voit tilata sen sähköpostiisi. Tutustu ja tilaa tästä.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti