.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 15. elokuuta 2014

Voimarunoperjantai vko 33: Luottamus







Kaunis laulu kuuluu
jostain hyvin kaukaa
en anna sen häiritä minua
vaan annan sen soljua lävitseni
kuin meren aallot kuin sydämeni lyönnit
pian olen osa tuota kaunista laulua.





Tietämättäsi
annoit itsellesi avaimen,
avasit lukon
jota kannoit mukanasi
tuhat vuotta turhan vuoksi.

Tietämättäsi
saavuit perille jo ennenkuin
olit edes lähtenyt matkaan,
sinulla oli kaikki tarvitsemasi
jo ulottuvillasi.

Tietämättäsi
olit niin vahva
ettet tarvinnut mitään
mitä luulit tarvitsevasi itselläsi.

Kaikessa luotit maailmaan
ja itseesi niin paljon
että uskoit löytäväsi perille,
teit matkaasi.
Polun päätä ei ole,
ei sinne voi koskaan saapua.





Heiluessani heinikossa olen vapaa, huojuessani tuulessa olen vahva.
Seisoessani järkähtämättömästi paikoillani olen heikoimmillani.





Kauneuden kaipuu 
asuu meissä jokaisessa
ihan kuin pieni timantti.
Se joka uskoo ja uskaltaa
ottaa sen timantin käteensä
puristaa sitä lujasti 
itseään vasten.

Valo valaisee
tie on helpompi kulkea.





Ullakolla on pimeää
portaat ovat jyrkät.
Näen kuitenkin
miten aurinko on juuri nousemassa
joten lähden matkaan.

Tiedän että uskallan,
tiedän että pääsen perille.
Lähden matkaan
löydän sen mitä tulin hakemaan.





Heinät heiluu tuulessa.
Meressä aallot käy.
Niin olen minäkin – elämässäni.




Kiirehdi hitaasti vaeltaen
kohti päämäärääsi
Yllättäen huomaat
olevasi portilla
sitten polulla
pian koputat ovelle
joka avautuu helposti




Sinussa on tarpeeksi voimaa,
sitä rohkeutta jota tarvitaan.
Mene siis luottaen kohti tulevaa;
kaikki haaveesi,
suunnitelmasi toteen saa.




Maailma on musta, pimeä,
mutta voin tuoda siihen valoa
ja valaista koko maapallon 
yhdellä henkäyksellä.





Kaikella on tarkoitus. 
Sinullekin.




Tulevaisuus ihana edessäni
katson eteenpäin.
Olen menossa kohti valoa,
jonka loiste on minulle kultaa.



*




- Oikein mukavaa viikonlopun alkua sinulle täältä voimapuutarhasta -


Toivottavat

Sari & Kukat






Joko sinulle tulee ilmainen voimakirjeeni? Tilaa täältä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti